siłowniki maski - lifty

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez czaro » 18 cze 2010, o 22:12

swatu napisał(a):nakretka musi byc inaczej podczas zamykania maski silowlnik (sruba) poprostu wyskoczy.

No właśnie. Dziś montowałem lifty i niestety jedna z tych "główek"- "kulek" urwała się podczas zamykania. Urwał się gwint przy tym blachowkręcie. I co teraz? jest możliwość dokupić coś takiego ale mocniejszego? Bo nie chcę żeby mi na głowę spadło. Strasznie lipne te lifty- ich mocowanie. Dajcie ewentualnie jakiś link gdzie można coś takiego kupić? Dzięx!
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez prezesik » 18 cze 2010, o 22:27

czaro zrób jak ja. Blachowkręty nigdy długo nie wytrzymają takiego ciężaru.

od strony silnika na wewnętrznej powierzchni blachy wyciąłem małe okienka, aby od dołu złapać nakrętką śruby z łbem kulowym, bo w samej blaszce by nie wytrzymały.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez czaro » 18 cze 2010, o 22:31

prezesik25, masz jakieś fotki jak to zrobiłeś?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 22 cze 2010, o 12:51

fotki jak to zrobiłem u siebie:

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez czaro » 22 cze 2010, o 13:01

prezesik25, widzę że trochę kombinacji z tym jest. Myślę jeszcze spróbować na oryginalnych wkrętach- obciąć od tamtych przegób i przyspawać do oryginalnych golfa.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 22 cze 2010, o 15:04

czaro napisał(a):obciąć od tamtych przegób i przyspawać do oryginalnych golfa.
opłaci się kombinować??
czaro napisał(a):prezesik25, widzę że trochę kombinacji z tym jest.
Eeee... tam zdaje Ci się...
Jak chcesz, aby nie było widać takiego nieładnego wycięcia od strony silnika tak jak u mnie to możesz zdjąć błotnik i od strony błotnika wyciąć taki otworek, przez który przykręcisz nakrętkę do przegubu. Mi nie chciało się ściągać błotnika, więc wyciąłem od strony silnika, przykręciłem przegub, zagiąłem blaszkę i spryskałem bitexem.
Jeżeli chodzi o wkręty to - tak jak pisałem wyżej - raczej ryzykowne - maska może spaść na głowę jak wkręt puści.
A poza tym to jakbyś chciał ori siłowniki MK3 w miejsce ori wkrętów to albo maska nie podnosiłaby się dość wysoko albo podnosiłaby się poza pion, czyli prawie na szybę - wina długości siłowników.
Moim zdaniem najlepsze miejsce dla ori siłowników MK3 jest w miejscu gdzie ja je przymocowałem.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez swatu » 22 cze 2010, o 18:00

Panowei po co takie kombinacje w poradzie jest wszystko jasno wytłumaczone ze potrzeba dac podkładki od spodu.A wrazie gdyby sruba była za dluga wystarczy odciac ze 2 gwinty i wtedy ladnie nam wejdzie i nic nie bedzei odstawac.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 22 cze 2010, o 23:09

http://img228.imageshack.us/i/dsc04586r.jpg/

Wystarczy wyjac czarna gabko/uszczelke i tam wkrecic przegub, i zabezpieczyc go nakretka samohamowna plus podkladka. Bez wiercenia, obcinania i kombinowania z jakims spawaniem (sic!)
Obrazek Obrazek
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez prezesik » 23 cze 2010, o 08:15

z której strony włożyłeś dolną nakrętkę
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Bradley » 23 cze 2010, o 09:21

Od strony z ktorej patrzysz na zdjecie. Byla kombinacja ale wzialem to na plaski klucz, troche smaru na zewnatrzna strone nakretki zeby sie trzymala w kluczu, chude dlugie palce i jak juz nakrecilem na gwint to juz bylo z gorki :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez czaro » 24 cze 2010, o 08:10

prezesik25 napisał(a):z której strony włożyłeś dolną nakrętkę

Wczoraj popołudniu patrzyłem to miejsce i rzeczywiście jest tam przerwa gdzie podejdzie się nakrętką, ale:
po pierwsze jest to podłużny otwór więc z czasem siłownik zacznie chodzić przód-tył (według mnie jest to zbyt duża siła żeby to nie zaczęło chodzić)
po drugie w tym miejscu jest pojedyncza blacha od błotnika i wczoraj biorąc ją w palce i ruszając to ona już pracuje góra dół więc bankowo z czasem to się rozsypie.
Ja obmyśliłem taki patent:
Przegub odcięty od wkręta i przyspawany do śruby metrycznej- tej którą wykręcamy z maski. Dziś kumpel przynosi gwintownik i jedziemy gwint w miejscu oryginalnych wkrętów golfa. W tym miejscu są dwie blachy i coś (przeze mnie nie zidentyfikowanego) pomiędzy blachami, więc wydaje mi się że jest to bezpieczniejsze miejsce i trwalsze. Jak pogoda dopisze to dziś powinienem to ogarnąć więc jutro napiszę czy zdało egzamin.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Bradley » 24 cze 2010, o 09:58

szeroka podkladka aby rozlozyc sile i zeby nie rwalo blachy, oraz nakretka samohamowna. Juz jezdze rok z liftami i ani drgna ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości