Remont podłogi golf 3

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Remont podłogi golf 3

Postprzez patryk17 » 5 sie 2014, o 06:46

Witam.Chciał bym prosić was o poradę w sprawie remontu podłogi. Podłoga ma od strony przedniego pasażera dziurę i od spodu przynitowaną blachę ale pod dywanikiem jest rdza ta blacha nie była chyba niczym zabezpieczona. Ta sama sytuacja jest od strony prawego tylnego pasażera. Od strony tylnego lewego pasażera jest dziura na wylot :(Od strony kierowcy jest ok. Jest też uderzony i trochę zardzewiał w jednym miejscu prawy próg. I mam pytanie czy opłaca się to naprawiać? Jaki był by tego zbliżony koszt ? Samochód jest w dobrym stanie technicznym gdyby nie ta podłoga :(
patryk17
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 21 cze 2014, o 23:01
Lokalizacja: Warszawa

Remont podłogi golf 3

 

Postprzez Radi » 5 sie 2014, o 21:39

Większość mk3 jest w bardzo dobrym stanie gdyby nie ta podłoga ;-) przynitowana blacha, widać ktoś się już za to brał ale słabo mu to wyszło. Czy się opłaca? ja bym zrobił rekonesans całej budy. Osobiście nie wierze w stwierdzenie jest tylko jedna dziurka reszta zdrowa jak ser.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 5 sie 2014, o 21:43

Ja jestem właśnie na etapie łatania podłogi ,tzn to co korozja wycinam i nowa blaszka odpowiednio zabezpieczona powinna jeszcze drugą kadencję przeżyć ;-) popatrz w moim linku str3
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Gaduła
 
Posty: 850
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez patryk17 » 5 sie 2014, o 22:20

Karoseria nie ma rdzy :) Jest trochę rys wydaje mi się że był wcześniej malowany. Mechanicznie był ostatnio naprawiany wymieniłem dużo części wiec od strony mechanicznej jest bardzo dobrze najgorsza właśnie ta podłoga :( Orientuje się ktoś może ile takie załatanie tych 3 dziur i kawałka progu by kosztowało u blacharza ?. Jestem bardzo do tej golfiny przywiązany:) i nie chciał bym się go pozbywać :( Myślicie ze w 800 się zmieszczę ? .
patryk17
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 21 cze 2014, o 23:01
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez murgen » 6 sie 2014, o 07:42

Zalezy od miejsca. Ja na zadupiu ( czyli okolice Krosna ) za 1 tys zrobilem blotniki { malowanie uzywek ) dziure w podlodze, progi( wyciagniecie i w jednym miejscu zaspawanie ) mialem zagiete oba w miejscach podstawiania windy przod i tyl, do tego malowanie progow, konserwacja profili zamknietych progow i calej podlogi. oczywiscie cena z lakierem ( perla metalik na blotmiki i progi ).
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 401
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez karol MAŁY » 6 sie 2014, o 17:48

mnie dziś za wymianeprogów i reperaturek tylnych błotników(w podkładzie bez lakieru)śpiewnął blacharz 300zł za strone :cenzura: a ciekawe ile za lakierowanie powie lakiernik :roll:
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Thorsten » 6 sie 2014, o 20:15

karol MAŁY napisał(a):mnie dziś za wymianeprogów i reperaturek tylnych błotników(w podkładzie bez lakieru)śpiewnął blacharz 300zł za strone :cenzura: a ciekawe ile za lakierowanie powie lakiernik :roll:


moim zdaniem troszkę dużo, ja za łatanie obu progów wraz z lakierowaniem zapłaciłem 500zł.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Generał Melon » 16 lut 2015, o 11:11

Siemka , nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj jak wyżej kolega w mojej golfinie jest rdza na podłodze , a jak wiadomo rudego z imprezy nie wyprosisz , mam do wymiany progi (już kupione) oraz podłoga obok progów jest do wymiany , i moje pytanie jakiej blachy użyć gdzieś przeczytałem ze można użyć starej maski lub blachy o grubości 1mm , [pytam tutaj bo chce mieć wmiare rzetelne info :)
Generał Melon
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 paź 2014, o 10:12
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Andrejjo » 16 lut 2015, o 13:32

Od 0,8 do nawet 1,5mm a wtedy podłoga będzie bardzo sztywna.
Andrejjo
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6 gru 2014, o 02:58
Lokalizacja: Załuki / Białystok

Postprzez Banita95 » 18 lut 2015, o 01:12

0,8 ci starczy spokojnie ale jeżeli uprzesz się na 1mm też nie będzie źle ale jesli robisz podłogę to sprawdź też progi reperturki dużo nie kosztują ,a oszczędzisz za 1 zamachem kasy w zależnosci ile blacharz od ciebie weźmie u mnie biorą chyba 70-100zł za wymianę progu ale dokładnie nie pamiętam i nie chcę kłamać :/

Ehh ta nieszczęsna blacharka w golfach znam twój ból ;/
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

Oferta boxów dachowych



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości