reflektory H1+H1

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

reflektory H1+H1

Postprzez fosfor4 » 20 lis 2014, o 19:03

Witam. Szanowni forumowicze-w czerwcu założyłem nowe reflektory H1+H1 i prawy mam zaparowany.Wcześniej uszczelniłem silikonem obrzeża (klosz/obudowa)Do tej pory nie używane bo jeżdżę na światłach dziennych.Co mam zrobić?Zatkać odpowietrzniki gumowe - te lampy mają takie kolanka gumowe nad silniczkami...Proszę o pomoc!!!!!! :?:
kaziowy
Avatar użytkownika
fosfor4
Badacz tematu
 
Posty: 226
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 23:04
Lokalizacja: ZPL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

reflektory H1+H1

 

Postprzez trojeczkaGT » 20 lis 2014, o 20:01

ja bym je teraz po uszczelnieniu ladnie wysuszyl i wtedy patrzyl czy dalej bedzie parowac
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Obrazek
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1737
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW

Postprzez fosfor4 » 20 lis 2014, o 20:14

trojeczkaGT, Witam. Drogi kolego uszczelnione silikonem zamontowałem-to było ciepło(LATO) a lewy jest ok. tylko prawy zaparował około 1,5 m-ca temu.jak go wysuszę to może być tak samo a idzie zima.Dużo nie jeżdżę jestem na rencie.Reklamować nie mogę bo od wakacji papiery gdzieś wcięło-nowe to nowe - a tu masz !!!!!poprzednie lampy H4 odpowietrzników nie miały-a te???Może je zatkać-niewiem--bo odpowietrzniki są??? :?:
kaziowy
Avatar użytkownika
fosfor4
Badacz tematu
 
Posty: 226
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 23:04
Lokalizacja: ZPL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 21 lis 2014, o 15:58

fosfor a jak wyglada sprawa z dekielkiem z tylu lampu jest dobrze zlaozony ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Obrazek
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1737
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW

Postprzez Radi » 21 lis 2014, o 16:40

Pierwsze co lampy nowe w sensie nowe w podrubie tak? Czy nowe używane ori z golfa firmowe hella,bosch? Jesli to nowe podrubki to twoja walka moze okazać się walką z wiatrakami ponieważ ich jakość spasowanie elementów może pozostawiać wiele do życzenia. Nowe nie zawsze jest lepsze.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 21 lis 2014, o 17:14

Radi napisał(a):Pierwsze co lampy nowe w sensie nowe w podrubie tak? Czy nowe używane ori z golfa firmowe hella,bosch? Jesli to nowe podrubki to twoja walka moze okazać się walką z wiatrakami ponieważ ich jakość spasowanie elementów może pozostawiać wiele do życzenia. Nowe nie zawsze jest lepsze.
Niestety kolega ma rację.Miałem ori h1h1 Hella,musiałem zmienić,bo pękł mi klosz.kupiłem podróby z Depo,i się zaczęło.Wiosna,lato było ok,a w jesień i zimę to masakra.Co bym nie robił lampy parowały.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: reflektory H1+H1

Postprzez Gesiu_15 » 21 lis 2014, o 17:44

fosfor4 napisał(a):Witam. Szanowni forumowicze-w czerwcu założyłem nowe reflektory H1+H1 i prawy mam zaparowany.Wcześniej uszczelniłem silikonem obrzeża (klosz/obudowa)Do tej pory nie używane bo jeżdżę na światłach dziennych.Co mam zrobić?Zatkać odpowietrzniki gumowe - te lampy mają takie kolanka gumowe nad silniczkami...Proszę o pomoc!!!!!! :?:


zapewno lampy depo i się nie dziwię :zly: ja miałem Hellenki h1+h1 i nic się z nimi nie działo , nie parowy no nic i na dodatek super świeciły ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fosfor4 » 21 lis 2014, o 17:52

Gesiu_15, Nareszcie Ciebie czytam. Witam. Pytanko za 1 pkt.Dostałem kilka odpowiedzi ale nikt nie napisał czy można zaślepić te odpowietrzniki?W H4 ich w lampach nie było.A w H1+H1 są-wiesz chodzi o kolanka gumowe z otworem nad silniczkami. :?:
kaziowy
Avatar użytkownika
fosfor4
Badacz tematu
 
Posty: 226
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 23:04
Lokalizacja: ZPL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 21 lis 2014, o 17:58

fosfor4 napisał(a):czy można zaślepić te odpowietrzniki?W H4 ich w lampach nie było


Powiem ci tak po coś muszą być te odpowietrzniki . Jak masz czas zrób test , weź lampy wysusz żeby nie parowały (wstawić je do domu np) , i spróbuj zaślepić te odpowietrzniki . Jeśli nie będą lampy parować to zostaw tak ,jeśli dalej będą parować to ciężka sprawa . Zamiennik to zamiennik i nigdy nie dorówna Hellenie ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 21 lis 2014, o 18:05

fosfor4 napisał(a):Dostałem kilka odpowiedzi ale nikt nie napisał czy można zaślepić te odpowietrzniki?W H4 ich w lampach nie było.
Raczej nic to nie da.Też je zaślepiałem,i było jeszcze gorzej.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości