Rdza , prosze o pomoc

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Rdza , prosze o pomoc

Postprzez adrian2212 » 31 lip 2013, o 17:01

Witam ,mam mały problem, kupiłem golfika , wszystko jest ok
denerwuje mnie jedna rzecz ponieważ psuje cały wygląd samochodu
jestem świeżym kierowcą dlatego prosze was o pomoc
jak zrobić to łatwo i szybko samemu
niżej daje fotke.
Wiem że tematy były napewno juz wałkowane ale chce aby ktoś pomógł mi tutaj i dokladnie odnośnie mojego przypadku

Obrazek
adrian2212
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 31 lip 2013, o 16:54
Lokalizacja: Olsztyn

Rdza , prosze o pomoc

 

Postprzez Piterb5 » 31 lip 2013, o 19:09

moj brat tez to mial lecz nie tak ostro kupujesz wstawki po ok 25zl szt blacharz wymienil je pomalowal i zakonserwowal za 200zl
Zapraszam chetnych na polerke lakieru dla forumowiczow znizki...polerki kosmetykami Mequiars 3M itp....
Zapraszam na PW! Polerowanie kloszy reflektorow!!!!
BIEZACA MECHANIKA POJAZDOWA......
Piterb5
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15 cze 2013, o 19:17
Lokalizacja: Katowice

Postprzez killah » 31 lip 2013, o 19:50

Dokładnie. Tutaj to już tylko wstawka łączona pod listwą.
killah
 

Postprzez adrian2212 » 1 sie 2013, o 15:37

czyli mówicie że samemu nic tu nie poradze
adrian2212
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 31 lip 2013, o 16:54
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Peter056 » 1 sie 2013, o 23:22

Oczywiście że możesz, ale pod warunkiem że pod spodem istnieje jeszcze blacha, oraz że masz dostęp do pistoletu lakierniczego. W takim wypadku musisz zedrzeć papierem ściernym ten fragment do gołej blachy (tak, by wyeliminować wszystkie ogniska korozji w tym miejscu). Potem się musisz zaopatrzyć w podkład antykorozyjny (najlepiej taki, który najbardziej reaguje z blachą), a potem dopiero przejść do właściwego lakierowania.
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez fuqet1 » 2 sie 2013, o 11:44