problem z chlodnica i pasm przednim

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

problem z chlodnica i pasm przednim

Postprzez KooxPL » 11 gru 2012, o 00:24

witam . robię przeszczep z b4 aaa do mojego golfa i okazało się ,że potrzebuje chlodnice na dwa wentylatory . Kupiłem sam pas przedni od jakiegoś chyba diesla i okazało się ,że wentylatory i chlodnice z b4 są za duże . teraz moje pytanie , czy pas przedni jest zły czy poprstu do mk3 idą mniejsze wentylatory i chlodnice . a drugie to co mam zrobić . żeby to miało ręce i nogi ,bo chlodnica od 2.0 nie da sobie rady przy 2.8 ?
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

problem z chlodnica i pasm przednim

 

Postprzez trollu » 11 gru 2012, o 02:45

KooxPL napisał(a):co mam zrobić . żeby to miało ręce i nogi

wg mnie najłatwiej poszukać chłodnicy od gofra z AAA ;-)
nie wiem ale myślę że może być nawet taka sama w 2.0 co i w vr. vr niby większy silnik ale żeby też większa chłodnica się zmieściła to ręki sobie nie dam uciąć
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez KooxPL » 11 gru 2012, o 10:10

właśnie boję się żeby nie przegrzac silnika . bo porównując zdjęcia chłodnicy i wentylatorów z golfa vr6 i passata ,wydają się być takie same . czyli wychodzi na to ,że chyba z pasem jest coś nie tak .

[ Dodano: 2012-12-11, 09:13 ]
bo jakby chłodnica i wentylator z 2.0 dadza radę to bym złożył na tej mniejszej i tak klimy nie będę narazie używał , a próbę pasuje zrobić ;)

[ Dodano: 2012-12-11, 09:38 ]
bo jakby ta chłodnicy i wentylator z 2.0 dała radę to narazić bym złożył na tej mniejszej i tak klimy nie będę narazić używał , a próbę pasuje zrobić
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

Postprzez Radi » 11 gru 2012, o 11:03

Chcesz wsadzić chłodnice z passata b4 do pasa z mk3 i zastanawiasz sie co nie pasuje?
podpowiem Ci pas pasuje napewno to chłodnica jest inna :-P
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KooxPL » 11 gru 2012, o 11:44

to dlaczego do golfa vra idzie metalowy pas ? i wentylator pasują w gniazda tylko średnicę wiatrakow są większe
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

Postprzez Radi » 11 gru 2012, o 12:27

jaki metalowy?
http://moto.allegro.pl/pas-przedni-komp ... 24488.html
tak wygląda pas od vry zapewniem cie że nie jest metalowy ;-) metalowe pasy to wychodziły tylko w wersji na USA. daj zdjęcie tego twojego pasa moze ktoś sprzedał ci coś zupełnie innego?
a może na twoje szczęście i nieszczeście kupiłes pas od USa
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KooxPL » 11 gru 2012, o 12:39

to później jak będę w domu , tak patrzę ,że ta chlodnica trochę dłuższa jest , a pas wydaje się być taki sam . to następny wydatek się szykuje bo chlodnice i wiatrak do wentylator pewnie będę musiał kupić
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

Postprzez Andrew » 11 gru 2012, o 15:57

do vr6 króćce powinny byc z lewej strony... czyli przy aku :-) a dizle maja z prawej. golf mk3 ma 5 wielkosci chlodnic,
-mala
-srednia
-duza one ruznia sie szerokoscia
-duza + wysoka (wyzsza o jakies 10cm )
-duza +wysoka +cienka (ciensza o jakies 2-3 cm te sa do wersji z klima)
oczywisciwe dane pogladowe :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez KooxPL » 11 gru 2012, o 16:01

to czyli chlodnice i tak muszę kupić ,teraz co z wiatrakiem który ma większą srednice

[ Dodano: 2012-12-11, 23:53 ]
mam pytanie jeszcze jedno , czy chlodnica i wentylator z 2.0 silnika 2e da radę ogarnąć vra ?
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

Postprzez pablomed » 12 gru 2012, o 18:24

ja bym się bał, chłodnica różni się wysokością, 320 do 2E i 370-380 do AAA, długość jest ta sama - pisze o wersji bez klimy. I kwestia dwóch wentylatorów, jeśli spasujesz pas z dwoma wentylatorami do chłodnicy z 2E to powinno być ok ale z jednym to za duże ryzyko na lato, jeszcze kwestia mocy wentylatora dochodzi
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KooxPL » 13 gru 2012, o 23:32

narazie złoże na tym starym z 2e tylko.na jazdę próbną a na lato muszę kupić już całość , tylko teraz kupa wydatków na święta a do tego muszę jeszcze kielich wyspawac . znalazłem w katalogu ,ze są dwa rodzaje pasów z dwoma wetylatorami a różnią się średnica wetykatira głównego . ale zastanawiam się czy tego z passat jakoś nie przerobić bo tam wentylatory są w oddzielnej obudowie przykrecinej do chłodnic
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron