podłoga

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

podłoga

Postprzez kambe14 » 5 wrz 2013, o 19:11

Siema wszystkim, ostatnio zauważyłem że mam mokrą wykładzinę pod dywanikiem pasażera z tyłu z prawej strony, sprawdziłem od razu korki spustowe, gdy go lekko pchnąłem wyleciała rdza i cały korek wypadł. Cała podłoga jest w takim jakby plastiku i ma sie bardzo dobrze tylko to miejsce i moje pytanie brzmi czy przy łataniu trzeba ten korek montować czy można wstawić tam cały kawałek blachy? ;-) z góry dzięki
kambe14
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 10:29
Lokalizacja: Podkarpacie

podłoga

 

Postprzez Opik » 5 wrz 2013, o 19:27

zaspawać na równo ;)
to są otwory montażowe które są potrzebne dla maszyn podczas produkcji samochodu

aha, no i radzę trochę tego "plastiku" zedrzeć dookoła, bo się może okazać że rdza dosięgła dalej niż Ci się wydaje ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez hanawald » 5 wrz 2013, o 19:35

wcale nie musi być ja polikwidowałem prawie wszystkie.też mi woda leciała . ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kambe14 » 5 wrz 2013, o 20:02

dzięki, musze sie za to zabrać. Jaką blache najlepiej kupić do takiego łatania?
kambe14
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 10:29
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez hanawald » 5 wrz 2013, o 20:50

2 mm wystarczy dobry migomat i po sprawie.a mała konserwacja spawu i nowej blaszki ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kambe14 » 5 wrz 2013, o 21:44

dzięki, a tą konserwacje można od razu położyć na czystą blache czy trzeba podkładem jakimś?
kambe14
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 10:29
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez hanawald » 5 wrz 2013, o 22:01

ja od razu zrobiłem konserwacje tylko ją benzynka odtusciłem.i trzyma już 3 lata ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kambe14 » 5 wrz 2013, o 22:41

jeszcze jedno, z wnętrza auta trzeba powyciągać te wszystkie wykładziny czy mogą zostać?
kambe14
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 10:29
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez hanawald » 5 wrz 2013, o 23:26

tam gdzie bedzie wstawka blachy napewno.jest jeszcze jeden sposób bez spawania długo to nie wytrzyma może 3 lata może 4 .można podkleić żywicą taka z matami i to zakonserwować wyczyścił rdze i przykleił mate na żywice i konserwacja .i po robocie,chyba że masz dziure że ci noga wpada ;-)

[ Dodano: 2013-09-05, 22:27 ]
jak nie wyciogniesz dywanika to ci go popali a sam bedziesz spawał
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 6 wrz 2013, o 09:01

podpalisz dywanik jak go nie wyciagniesz do spawania i juz nie bedzie co spawac ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mario GT » 6 wrz 2013, o 11:30

kambe14 czego byś nie robił z podłogą wyciągnij wszystkie dywaniki wykładziny itp.do gołej blachy .Wtedy Masz widok konkretny na to co jest grane z podłogą .Jak wolisz pół środki tak jak wnioskuje z twojego opisu to byle mechanik ucieszy się na Twój widok i skasuje z 700zł. za połatanie i konserwację podłogi z czego konserwacja to bedzie jeden baranek na pistolet i starczy żeby nie wprawne oko klienta nie zauważyło .

Rób porządnie wywal wykładziny i dywaniki z auta i sprawdź podłoge usuń wszystkie dziury i ogniska korozji , wspawaj nowe blachy w podłogę i zakonserwuj porządnie jak koledzy z forum radzą .Jest to nie mało roboty , ale satysfakcja GWARANTOWANA ! I kolejnych kilka lat z podłogą spokój ;-)
Avatar użytkownika
Mario GT
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 911
Dołączył(a): 28 sie 2012, o 19:27
Lokalizacja: Tychy
Silnik: 1.8 ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kambe14 » 6 wrz 2013, o 20:40

Dzięki chłopaki, planuję zrobić to na własną ręke, przynajmniej bede wiedział co mam pod nogami. Rdza moim zdaniem złapała tylko te korki. Podejrzewam że zostały one wgniecione, farba odpadła i dlatego skorodowało bo obok drugiego korka jest pęknięcie i jest on troche wgięty. Auto sprowadzone z Włoch więc licze na to że to jedyna korozja w podłodze. :-)
kambe14
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 10:29
Lokalizacja: Podkarpacie

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości