Nowe cięgno w zamku problem z zamykaniem

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Nowe cięgno w zamku problem z zamykaniem

Postprzez Mateoooo » 28 lut 2015, o 18:18

W zamku od kierowcy pękło mi cięgno,łopatka czy jak to tam się nazywa. Kupiłem sobie całą nową wkładkę razem z owym cięgnem, przełożyłem blaszki ze starego bębenka, po to żeby pasował stary kluczyk. Gdy zdejmowałem klamkę (żeby wyjąć wkładkę) wykruszyła mi się plastikowa podkładka (chyba od starości). Zamontowałem nową wkładkę, i teraz gdy przekręcam kluczyk to drzwi się zamykają jednak nie włącza się centralny gdyż nie mogę maksymalnie przekręcić kluczyka w prawo, brakuje jakieś 2mm, jednak gdy poluzuje klamkę i jest ona luźno to normalnie mogę przekręcić kluczykiem do oporu w prawo
Mateoooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 15:00
Lokalizacja: Łańcut

Nowe cięgno w zamku problem z zamykaniem

 

Postprzez MiroGti » 13 mar 2015, o 21:22

Popuść tą śrubę od klamki z boku i przesuń klamkę w prawo max i skręć ,to powinno być luźno chodzić ,najlepiej wyciąg jeszcze raz i posprawdzaj czy dobrze ten plastik (gumowy) założyłeś Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Gaduła
 
Posty: 850
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe





Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości