nie pasujący grill ;o

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

nie pasujący grill ;o

Postprzez vinni_pl » 14 mar 2013, o 22:17

Panowie ;d czemu grill nie chce się mi schować ładnie pod lampy,
Wymieniłem pas przedni bo stary był w opłakanym stanie i myślałem że w tym tkwi problem, ale teraz wyszło że jednak nie, zderzak ładnie wchodzi na mocowanie zrobione w wzmocnieniu przednim a zatrzaski grilla są dalej niż te w wzmocnieniu ;o i za cholerkę nie idzie go wpiąć pod lampy..
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

nie pasujący grill ;o

 

Postprzez Paweu » 14 mar 2013, o 22:21

Tam jest chyba jakaś minimalna możliwość regulacji położenia pasa. Dociągnij go na maksa do góry.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez K@mil » 14 mar 2013, o 22:28

vinni_pl napisał(a):Wymieniłem pas przedni bo stary był w opłakanym stanie i myślałem że w tym tkwi problem, ale teraz wyszło że jednak nie


Na starym pasie byl taki sam problem ?

Jak tak to:
1) albo zle zalozony pas
2) albo Golf po dzwonie i nie pasuje :hyhy:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez vinni_pl » 14 mar 2013, o 23:08

Wymieniłem cały pas i całe wzmocnienie, i nie mogę wgl go dostosować, w poprzednim pasie było to samo
dziś za pierwszym razem źle założyłem pas, i koło przy lampach a błotnikach powstała spora dziura, zmieniłem wysokość śruby i teraz lampa normalnie dochodzi ale grill nadal nie
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Przemo90 » 14 mar 2013, o 23:17

ja mialem podobnie w dwojce grill nie pasowal pod macha i tez wymienialem pas, pozniej okazalo sie ze podloznica byla krzywa i dlatego tak odsawalo
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vinni_pl » 14 mar 2013, o 23:19

Przemo90 napisał(a):ja mialem podobnie w dwojce grill nie pasowal pod macha i tez wymienialem pas, pozniej okazalo sie ze podloznica byla krzywa i dlatego tak odsawalo


pas i tak miałem do wymiany :shock:

yy jak sprawdzić stan podłóżnicy ?
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Przemo90 » 14 mar 2013, o 23:24

mnie poinformowali na ustawieniu zbieznosci a jak sam wchodzilem pod spod to nic nie widzialem dopiero jak mi pokazal palcem to bylo widac co jest ze nawet lewa strona minimalnie byla wyzej niz prawa, ale to byla dwojka a w trojce jeszcze nie zagladalem wiec nie wiem jak to tam wyglada
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vinni_pl » 14 mar 2013, o 23:30

Aha, ciekawe ile w wch kosztuje ustawienie zbieżności ;x no cóż.. SPalićć spalić!!
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Przemo90 » 14 mar 2013, o 23:36

u nas jakos 8 dyszek za os o ile pamietam i jezeli sie niezmienilo, bo do gory idzie wszystko i co chwile
pozdrawiam
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 14 mar 2013, o 23:45

vinni_pl, ustawienie zbieżności to ustawienie kół, jak Ci samochód wozi po drodze albo ściąga w którąś stronę. Jeżeli masz pogięte podłużnice to nie zrobią Ci tego przy zbieżności, trzeba rozbierać samochód i prostować budę...
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez vinni_pl » 14 mar 2013, o 23:51

Opik napisał(a):vinni_pl, ustawienie zbieżności to ustawienie kół, jak Ci samochód wozi po drodze albo ściąga w którąś stronę. Jeżeli masz pogięte podłużnice to nie zrobią Ci tego przy zbieżności, trzeba rozbierać samochód i prostować budę...

lekko go na lewo daje ;/
+ co do podłużnic nie znam się.. wiem tylko że wzmocnienie niby ładnie wchodzi w śruby i hak też idzie wkręcić bo się schodzi wzmocnienie z dziura na hak
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Paweu » 15 mar 2013, o 09:09

vinni_pl napisał(a):Opik napisał/a:
vinni_pl, ustawienie zbieżności to ustawienie kół, jak Ci samochód wozi po drodze albo ściąga w którąś stronę. Jeżeli masz pogięte podłużnice to nie zrobią Ci tego przy zbieżności, trzeba rozbierać samochód i prostować budę...

lekko go na lewo daje
+ co do podłużnic nie znam się.. wiem tylko że wzmocnienie niby ładnie wchodzi w śruby i hak też idzie wkręcić bo się schodzi wzmocnienie z dziura na hak


A na poprzednim wzmocnieniu wszystko było ok? Nie było np jakiejś podkładki między podłużnicą a wzmocnieniem?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości