nadkola + listwy błotnikowe

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

nadkola + listwy błotnikowe

Postprzez golfiarz1978 » 5 maja 2013, o 11:25

witam wszystkich :) chciałbym zamontowac nadkola z tyłu w moim golfie bo od nowości jeszcze nie były założone autko ma zaledwie 100 000 i pachnie nowością tylko nie wiem jak się do tego zabrać >>> czy najpierw nadkole prysnąc barankiem czarnym i potem nadkole czy jak ? apropos samego mocowania czy użyć zwykłych blachowkrętów czy może oryginalnych widziałem kiedyś takie na allegro z łebkiem na imbus ( zawsze będzie się je dało odkręcic ) tylko ze nie moge ich znaleźć .. i co na taką srubkę najpier dac silikonu zeby od razu roziwerconą blache chroniło przed dostepem wody ?? ( to taki mój pomysł domowy ) ... chciałbym tez załozyc czarne listwy GT na błotnikach ( nadkolach ) czy najpierw się je klei a potem wkretem czy jak ?? pozdrawiam :) i prosze o porady ...
żeby żyć trzeba żyć
golfiarz1978
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 21:47
Lokalizacja: sosnowiec

nadkola + listwy błotnikowe

 

Postprzez pablomed » 5 maja 2013, o 12:28

dokładnie umyj nadkola i jeśli zauważysz korozję to ją usuń i zabezpiecz podkładem i barankiem. Mocować możesz na takie blachowkręty lub spinki jak wspomniałeś - otwory montażowe na rantach błotników wykorzystaj żeby nie wiercić. Sa takie różne spinki uniwersalne - tu sobie coś wyszukaj http://www.spinkisamochodowe.pl/
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Opik » 5 maja 2013, o 12:49

A ja bym proponował jednak te listwy przykleić na klej do szyb/silikon. Fabryczne mocowanie pozwala w każdej chwili bezinwazyjnie odczepić sierpy, ale ma taką wadę, że sierp nie przylega idealnie do błotnika i dostaje się tam woda, piach, brud, syf i ubóstwo. I po paru latach w tych międzypowierzchniowych warunkach tworzy się bagienko które zaczyna konsumować nadwozie. Przyklejając je eliminujesz ten problem, bo woda i cała reszta syfu nie ma się po prostu jak tam dostać. Jedyny minus tego rozwiązania to ewentualny demontaż sierpów, może być ciężko
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez RuLLeZ » 9 maja 2013, o 16:27

Opik napisał(a):A ja bym proponował jednak te listwy przykleić na klej do szyb/silikon. Fabryczne mocowanie pozwala w każdej chwili bezinwazyjnie odczepić sierpy, ale ma taką wadę, że sierp nie przylega idealnie do błotnika i dostaje się tam woda, piach, brud, syf i ubóstwo. I po paru latach w tych międzypowierzchniowych warunkach tworzy się bagienko które zaczyna konsumować nadwozie. Przyklejając je eliminujesz ten problem, bo woda i cała reszta syfu nie ma się po prostu jak tam dostać. Jedyny minus tego rozwiązania to ewentualny demontaż sierpów, może być ciężko


Dlatego właśnie nie toleruję sierpów i już! :-P Znajomemu to same już odpadły bo nie miały się jak trzymać bo całe nadkola zeżarła ruda :lol:
No ale to jest tylko moje zdanie ktoś może mieć inne ;-)
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez pawel1990 » 9 maja 2013, o 17:57

Tak poza tematem. gdzie kupiłeś golfa który ma 100 000km?:-)
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez RuLLeZ » 9 maja 2013, o 18:21

pawel1990 napisał(a):Tak poza tematem. gdzie kupiłeś golfa który ma 100 000km?:-)

x2 :lol:
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez golfiarz1978 » 11 maja 2013, o 20:55

witam :) wiem że to smieszne hahaha ale ten golf ma naprawde 100 000 to nei chodzi o ksiązke servisową to można podrobić .. cbodzi o wnętrze , tapicerka , zamki , smary na zawiasach itp .... każdy nawet mechanicy mówią że to auto jest nowe ale sama przejazdzka mówi sama za siebie nawet skrzynia nie jest wyrobiona wszysto chodzi sztywno gładko zero stuków wczesniej miałem 1. 9 TDI mk3 nawet jak miałem zrobione zawieszenie na perfekt tamto auto nie jechało tak jak to , miękko , zero stuków luzów nówka ... ostatnio zmieniałem fabryczne felgi stalowe na alumy które mi zostały z TDI-ka na felgach był żóciutki smar fabryczny chłopaki w zakładzie , w ktorym wynieniałem felgi nie mogli w to uwierzyć jak cos jest nowe to to widac i tyle .... nawet deska rozdzielcza zero rys wszystko co zrobiłem to ja odkurzając autko :( :( łajza ze mnie ....nawet nie ma nadkol wszystko zdrowiutkie .. jedyne co to były reperaturki błotnika przód i był "pocałunek z przodu od strony kierowcy widac ze to było zrobione jest orginalny reflektor ale ma złamany zaczep( przy tym uderzeniu pewnie ) wszystkie siedzenia są jak z fabryki , linki , itp ... pewnie ktos powie ze jak mógł zardzewiec ( chodzi o błotniki przód tzn reperaturki ) to powiem tak .. moja mama ma opla corse autko kupiliśmy w 96 roku jako dwulatka stan ideał .. auto było garażowane od samego początku w garażu wszystko cacy ale prowadnice przegnite ( jakim cudem ? ) słabo wentylowany garaż wszystko zamisat schnąc " kisiło się " zero przewiewu ... moze się łudze ma tyle przejechane ale moi wszyscy znajomi i mechanik i chłopaki z wulakanizacji powiedziedzieli krótko - nówka :) aaaa jest oryginalana metka na słupku środkowym to kod kreskowy tego egzemplarza z fabryki ... serdecznie pozdrawiem :)
żeby żyć trzeba żyć
golfiarz1978
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 21:47
Lokalizacja: sosnowiec


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości