Malowanie Auta.

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Malowanie Auta.

Postprzez kosmaty69 » 3 cze 2015, o 23:35

Witam, mam na drzwiach zaprawki wielkości 20x20 i 5x5. Z tym, że jedna na rogu od nadkola a druga od rogu drzwi zewnątrz. Pytanie, czy malować pistoletem tylko te fragmenty czy drzwi pod listwę? Szkoda mi trochę tego lakieru targać :/. Ps. Dałem włókno na tą zaprawkę bo ubytek był w blaszce.
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Malowanie Auta.

 

Postprzez Golf Maniak » 4 cze 2015, o 00:30

Jeśli masz małe zaprawki do zrobienia dobierz lakier w sprayu aczkolwiek uważam że dużo przyjemniej malowac elementy nadwozia z pistolety tutaj tylko niestety albo stety oprócz wydajengo kompresora potrzeba dość dobrej ręki.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Banita95 » 4 cze 2015, o 01:43

Możesz zrobić tak jak pisze Golf Maniak choć ja jestem tego zdania że szprajem to można płot malować ... szprejem nigdy nie pomalujesz tak jak pistoletem ,a to dysza do d... ,a to więcej powietrza niż lakieru.Taniej cie wyjdzie kupno drzwi o tym samym lakierze :D
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kosmaty69 » 4 cze 2015, o 11:48

kompresor mogę pożyczyć od kumpla, tylko nie wiem czy malować samą zaprawkę czy pod listwę.
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez Banita95 » 4 cze 2015, o 15:10

pod listwę musisz to ścieniować bo będzie widac
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kosmaty69 » 4 cze 2015, o 16:31

Jak pomaluję pod listwę, to jak to później cieniować?
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez lukszumk3 » 4 cze 2015, o 18:50

Jak oddasz do lakiernika to on będzie wiedział co i jak :-) Po ogólnym rozeznaniu w temacie uważam że tak będzie najlepiej a na pewno najtaniej :->
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Postprzez kosmaty69 » 4 cze 2015, o 19:59

Nie będę płacił 200zł + za ruszanie ręką w jedną i drugą ;).
Tak to wygląda.
Obrazek
Obrazek
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez Golf Maniak » 4 cze 2015, o 21:12

kosmaty69 napisał(a):Nie będę płacił 200zł + za ruszanie ręką w jedną i drugą ;).
Tak to wygląda.
Obrazek
Obrazek


Albo ja jestem ślepy albo te listwy nie są na poziomie spasowane to po 1 po 2 Tobie ktoś pięść wbił w te drzwi że aż taka duża zaprawka :shock:
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lukszumk3 » 4 cze 2015, o 22:14

Golf Maniak napisał(a):
kosmaty69 napisał(a):Nie będę płacił 200zł + za ruszanie ręką w jedną i drugą ;).
Tak to wygląda.
Obrazek
Obrazek


Albo ja jestem ślepy albo te listwy nie są na poziomie spasowane to po 1 po 2 Tobie ktoś pięść wbił w te drzwi że aż taka duża zaprawka :shock:


Eeee tam, nie jesteś ślepy :-P Widać że te listwy się nie licują, no ale mniejsza...

@kosmaty69: jeśli uważasz że lakiernik kasuje 200zł za machanie ręką w lewo i prawo, to zdziwisz się przy pierwszym pociągnięciu pistoletem :-> Jako tako zrobi każdy - żeby wyglądało przyzwoicie - ktoś kto już zna się choć nieco na robocie. A wiem co piszę bo to takie proste wydaje się na początku, a potem baza z gęsta, tu się zapyliło, ooo tu chmura płynie....

Ale jeśli nie szkoda ci czasu (i pieniędzy) to: najpierw trzeba dotrzeć szpachlę, ale taśmy etc trzeba pozrywać, zlicować szpachlę i resztę lakieru, potem trzeba by zmatowić dół do listwy, dalej podkład, docieranie, wdmuch z bazy na naprawiane miejsce i klar na całość - bo podejrzewam że z łączeniem klaru mogą być kłopoty, a tak to do listwy przejedziesz klarem i będzie :-)
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Postprzez kosmaty69 » 4 cze 2015, o 22:31

lukszumk3, wporządku, a ile z reguły się daje warstw lakieru? Bo słyszałem, że 2-3.
Nie są w poziomie, bo golf był rozebrany ponieważ robiłem blacharkę i chciałem na szybko przymierzyć błotnik czy wspawane blachy dobrze się zgrywają ;-)
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez lukszumk3 » 4 cze 2015, o 23:00

Jak się ma wprawę i wie czym robi (gęstość klaru, ciśnienie) to raz się zapyla żeby zrobić "grunt", a potem rozlewasz lusterko w drugim przejściu. Jak brak praktyki to zrób "grunt", a potem dwie cienkie warstwy żeby nie było zacieków i skórki, lecz nie za cienko, bo klar musi się przecież rozlać :-)
Ale jeśli nie robiłeś tego nigdy, to nie spodziewaj się cudów ;)
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości