Malowanie Auta.

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez kosmaty69 » 4 cze 2015, o 22:31

lukszumk3, wporządku, a ile z reguły się daje warstw lakieru? Bo słyszałem, że 2-3.
Nie są w poziomie, bo golf był rozebrany ponieważ robiłem blacharkę i chciałem na szybko przymierzyć błotnik czy wspawane blachy dobrze się zgrywają ;-)
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

 

Postprzez lukszumk3 » 4 cze 2015, o 23:00

Jak się ma wprawę i wie czym robi (gęstość klaru, ciśnienie) to raz się zapyla żeby zrobić "grunt", a potem rozlewasz lusterko w drugim przejściu. Jak brak praktyki to zrób "grunt", a potem dwie cienkie warstwy żeby nie było zacieków i skórki, lecz nie za cienko, bo klar musi się przecież rozlać :-)
Ale jeśli nie robiłeś tego nigdy, to nie spodziewaj się cudów ;)
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Postprzez kosmaty69 » 4 cze 2015, o 23:12

lukszumk3, jedna warstwa klaru wystarczy? Jak wyjdzie źle, to zawsze można poprawić :mrgreen:
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez lukszumk3 » 4 cze 2015, o 23:27

No jak jedna, przecież napisałem wyraźnie, że najpierw zapylasz czyli robisz "grunt", a na to jedna pełna warstwa, czyli razem jest 1,5 warstwy. Jak się rozleje dobrze jedną pełną warstwę to nie ma sensu dawać więcej, chyba, że na ubogo 2x (cienko). Poprawianie..... jak będziesz machał papierem i ścierał skórkę albo zacieki to szybko ci się odechce :->
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Poprzednia strona




Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości