Korozja

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Korozja

Postprzez fight18 » 28 mar 2013, o 18:16

Witam!

Posiadam golfa gti 95r 8v ADY kupiony na wakacjach niestety jak się bliżej przyjrzeć to można zobaczyć dużo defektów i samoróbek ze stodoły sam samochód kosztował 5tys miał zawieszenie gwintowane nowe opony (jak się później okazało jedna tak łatana, że trzeba było dać dętkę) felgi oryginalne gti z fajnie polakierowane trochę polerki samochód był skręcony na maxa i nie dało rady zajrzeć pod spód a sama stacja diagnostyczna była już zamknięta więc nie dało rady przyjrzeć się bliżej samochód wydawał się ok i super, ale jak był użytkowany wychodziły kolejne wady teraz do wymiany jest skrzynia biegów sprzęgło silnik jest ok nie bierze grama oleju przy wymianach oczywiście problemy z blacharka i to dość poważne cały samochód zrobiony był w styl druciarstwa i teraz tak nie jest, ale nie które rzeczy dalej zostały najpoważniejszym problemem jest właśnie blacha i inne rzeczy wnętrze było poskładane na blachowkręty i inne tego typu historie podsufitka odpada no ale teraz temat rudego : ) zaczynając od tyłu rudy wsysa miejsca w którym mocuje się lampy jest tam nawalone kilo szpachli dach jest jak by zmatowiony pod uszczelkami widać jak pęka szpachla na dole z tylu jest zmatowienie i teraz progi od strony kierowcy mam wrażenie, że próg jest naruszony ale nie poszycie tylko sam próg są zrobione łaty przez jakiegoś spawacza ze stodoły podłoga jest łatana, ale i tak są dziury leje się do środka ostro od strony pasażera próg jak by nie był naruszony albo był dobrze wspawany albo po prostu z prawej strony nie korodował i nikt nie pchał łap do tego za to podłoga jest ostro nadgryziona odpływy gumki są uszkodzone leje się przez to bo ktoś na skręconym gwincie na maxa jechał i uderzył podwoziem czołowa część podłogi jest wgnieciona jak by popękana i nawalone oczywiście kilo szpachli uszczelnienia jeśli chodzi o sprawy mechaniczne jest zajebiście wszystko działa dodaje zdjęcia do wglądu. I teraz Pytanie czy warto robić jeszcze ten shit czy nie opłaca się już tego naprawiać ?


<
1.jpg

<
2.jpg

<
3.jpg

<
4.jpg

<
5.jpg

<
6.jpg

<
1.jpg

<
2.jpg

<
3.jpg

<
4.jpg

<
5.jpg



:wstyd:
fight18
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 21:15
Lokalizacja: ZMC

Korozja

 

Postprzez dbdgonzo » 28 mar 2013, o 18:59

Słuchaj .
Jest to jak nie patrzeć gti ...
Jeżeli chodzi o podłogę to odratować to co się da , a resztę próbować jakoś sensownie łatać . Nie martw się , u Ciebie witać jeszcze korki , u mnie już ich nie ma :D są tylko 2x większe dziury po nich i na wiosnę mam zamiar to łatać .
Spróbuj wyczyścić wszystko dokładnie i wtedy zobaczysz co dokładnie jest do roboty
Avatar użytkownika
dbdgonzo
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 19:01
Lokalizacja: DZG
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fight18 » 28 mar 2013, o 19:03

dbdgonzo napisał(a):Słuchaj .
Jest to jak nie patrzeć gti ...
Jeżeli chodzi o podłogę to odratować to co się da , a resztę próbować jakoś sensownie łatać . Nie martw się , u Ciebie witać jeszcze korki , u mnie już ich nie ma :D są tylko 2x większe dziury po nich i na wiosnę mam zamiar to łatać .
Spróbuj wyczyścić wszystko dokładnie i wtedy zobaczysz co dokładnie jest do roboty


właśnie sam nie wiem co robić z kasą lipka nie wiem czy tam nie naruszone nic bo ktoś to łatał juz narazie oczyściłem to i antykorozje zapodałem jak by ktoś chciał nabyć ten sprzęt albo coś :-)
fight18
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 21:15
Lokalizacja: ZMC

Postprzez Opik » 28 mar 2013, o 19:14

Dwa najdłuższe zdania jakie w życiu czytałem, epicko

Pierwsza sprawa, ja bym zdrapał wszystko to co jest rude papierem ściernym, zobacz czy to tylko nalot od środka czy na wylot już przełazi. Bez wyjechania tego co się da do gołej blachy nie da się tutaj nic poradzić, może to być tylko nalot, a może być i gorzej.. ZMC to Zamość ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fight18 » 28 mar 2013, o 19:18

Opik, tak Zmc to Zamość hah epicko bo dużo uczucia do golfika mam ale jak to zobaczyłem to nie za bardzo no jest dzsiaj było zdarte do gołego jest dziura blacha jest osłabiona na pewno to nie nalot :-)
fight18
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 21:15
Lokalizacja: ZMC

Postprzez Opik » 28 mar 2013, o 19:27

wysyłam Ci coś na pw :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dbdgonzo » 28 mar 2013, o 19:39

Skoro twierdzisz ,że to nie nalot ,to zostaje wycięcie skorodowanego metalu i wspawanie nowego , tylko z głową ;-)
Avatar użytkownika
dbdgonzo
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 19:01
Lokalizacja: DZG
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fight18 » 29 mar 2013, o 16:38

Panowie dzisiaj zobaczylem ze wstawianie lat mija sie z celem czy dobrym pomyslem jest wspawanie dobrych fragmentow z drugiego golfa wiadomo ze zlece robote ale czy tak bedzie lepiej
fight18
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 21:15
Lokalizacja: ZMC

Postprzez gello1 » 29 mar 2013, o 20:41

To wszystko brązowe to jest już sama ruda. Tu nie ma co łatać w sumie żadne papiery nic nie zrobią. Trzeba ciąć i wstawiać drugą podłogę ale znaleźć zdrową podłogę do MK3 to jest mało prawdopodobne:D
Swoją drogą tanie to nie będzie :zly:
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS


- - - https://www.liftonpolska.pl/serwis-maszyn-budowlanych-zabrze/



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości