jak odpowietrzyć przednią lampę?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

jak odpowietrzyć przednią lampę?

Postprzez MIELCARSKY » 17 sie 2008, o 23:36

Czołem GOLFIARZE:)
Wymieniłem ostatnio przednią lampe w moim variancie. Zauważyłem, że lampa paruje i wygląda średniofajnie. Słyszałem coś o jakichś odpowietrznikach. Nie wiem gdzie to jest, jak sie za to zabrać. Macie jakis pomysł jak osuszyć lampę i co zrobić by klosz nie był juz nigdy zaparowany? Pozdros!
Ostatnio edytowano 24 sie 2008, o 10:42 przez MIELCARSKY, łącznie edytowano 1 raz
MIELCARSKY
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 01:00
Lokalizacja: Złotów

jak odpowietrzyć przednią lampę?

 

Postprzez pawel_ns » 18 sie 2008, o 08:53

mi parowaly kierunki wiec je zdjalem, osuszylem suszarka, zakleilem je dookola i jest spokoj
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez pablomed » 18 sie 2008, o 17:47

podróba może mieć marne uszczelnienie pokrywy z tyłu. Póki z tym nie załatwisz sprawy odpowiednią uszczelką to będzie parować.
Mechanizm parowania (zakładam że niema dziur na około szkła)jest taki: lampa się świeci, powietrze wewnątrz się rozgrzewa i jest wypychane pod uszczelką. PO zgaszeniu w nocy powietrze w lampie się chłodzi i kurczy, więc jest zasysane z zewnątrz razem z parą wodną. Z niej pochodzi wilgoć osiadająca od wewnątrrz na szkle. Podobnie może być nieszczelność koło kabli w starym wtyku. Reflektor nie ma żadnych odpowietrzników, to ma być szczelne. Odpowietrznik można sobie zrobić w postaci dziury, ale taka lampa długo w śrdku czysta nie będzie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MIELCARSKY » 20 sie 2008, o 00:02

Czyli jak ją najlepiej uszczelnić?
MIELCARSKY
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 01:00
Lokalizacja: Złotów

Postprzez prezesik » 20 sie 2008, o 00:51

na zewnątrz na łączeniu klosza z lampą posmarować dokładnie siliconem i powinno być OK. lub odkleić klosz (włożyć lampę kloszem do gorącej wody, wtedy klej będzie jak guma do żucia), wyczyścić dokładnie łączenie klosza z lampą za starego kleju, nałożyć dokładnie nowy bezbarwny silicon i skleić lampę.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 20 sie 2008, o 17:17

jeśli do kitu jest uszczelnienie z tyłu to ja pod tą uszczelkę co jest podłożyłem pasek z dętki, nawet działa, tyle że to vento co ma okrągłą pokrywkę więc prościej trochę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marrcee » 21 sie 2008, o 21:47

a jakie rozwiązanie zastosować do kierunków ? też wystarczy uszczelnić siliconem i powinno być dobrze ?
Avatar użytkownika
marrcee
Badacz tematu
 
Posty: 189
Dołączył(a): 30 lip 2007, o 12:54
Lokalizacja: Stolyca

Postprzez prezesik » 22 sie 2008, o 00:19

marrcee napisał(a):a jakie rozwiązanie zastosować do kierunków ? też wystarczy uszczelnić siliconem i powinno być dobrze ?
tak
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez MIELCARSKY » 27 sie 2008, o 20:46

Witam!
Rozprawiłem się ostatnio z moim zaparowanym kloszem. Wysuszyłem dziada opalarką i zabrałem się do szukania nieszczelności. Okazało się, że w miejscu mocowania silniczka do klosza było pękniecie. Zakleiłem do silikonem i wszystko jest juz w porzadku. Napisałem dopiero po kilku ładnych dniach, bo chciałem mieć pewność, że jest wszystko OK.
Pozdrawiam i dziękuję za okazaną pomoc. AVE!!!
MIELCARSKY
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 01:00
Lokalizacja: Złotów


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości