dziury w klapie bagażnika - czym załatać ?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

dziury w klapie bagażnika - czym załatać ?

Postprzez peter_pater » 15 wrz 2013, o 17:09

Jak w temacie - coś skutecznego do załatania dziur, przez które leje się woda do środka bagażnika. Nie znam się na blacharce - chcę pójść do sklepu, kupić co trzeba i zaszpachlować bez zbędnych ceregieli z picowaniem, szlifowaniem i tym podobnymi zabawami.

No i czy szpachlę można kupić w określonym kolorze ?
peter_pater
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 21 maja 2013, o 20:57
Lokalizacja: podkarpacie

dziury w klapie bagażnika - czym załatać ?

 

Postprzez cineek25 » 15 wrz 2013, o 19:02

wiesz co, poszukaj nastepnej klapy w kolorze, bedzie szybciej, łatwiej i skutechniej
cineek25
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 08:16
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez peter_pater » 27 wrz 2013, o 14:09

Kupno używanej klapy na podstawie opisu Sprzedawcy to loteria. Zresztą szukam używki ponad pół roku i nic ciekawego nie znalazłem. :kwasny:

Tak więc ponawiam pytanie : dajcie jakiś namiar na konkretny rodzaj szpachli do klapy bagażnika, bo jutro idę na miasto coś kupić, a nie chcę kupić badziewia co odpadnie po jednym sezonie. I byłoby dobrze, żeby ta szpachla łapała za szkło i gumę, bo mam wżery na styku blacha-szyba-uszczelka.


A wycieranie zalanego bagażnika po każdym deszczu już mnie nudzi ...
:lol: :super: :lol:
peter_pater
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 21 maja 2013, o 20:57
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez cineek25 » 28 wrz 2013, o 21:38

Variant czy HB? takie łatanie jak mówisz nic nie da,szkoda twojej roboty.
nie wierze ze nie znajdziesz ladnej klapy do hb,
cineek25
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 08:16
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez karol20101111 » 28 wrz 2013, o 22:38