Czym i jak pomalować klejony zderzak?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Czym i jak pomalować klejony zderzak?

Postprzez tomek_84 » 17 paź 2012, o 19:13

Witam,
mam do pomalowania prawą część przedniego zderzaka.

Kilka dni temu był klejony (taśma + żywica), i teraz chciałbym go jakoś niewielkim kosztem doprowadzić w miarę do ładu.
Jestem laikiem w temacie więc byłbym wdzięczy za informacje czym i w jakiej kolejności to wykonać.

Domyślam się że potrzebny będzie jakiś podkład i lakier w sprayu + taśma (malarska?) do zabezpieczenia okolicy + pewnie szpachla, ale nie wiem czy sam dam radę ją położyć.

Nie wymagam cudów, chcę tylko, aby uszkodzenie było mniej widoczne, a z czasem zapewne trafię używany zderzak w kolorze nadwozia.

pod spodem zamieszczam fot przed i po klejeniu.

Z góry dziękuję za wszelkie przydatne informacje w temacie.


Obrazek

Obrazek
tomek_84
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 16:22
Lokalizacja: Kutno

Czym i jak pomalować klejony zderzak?

 

Postprzez trojeczkaGT » 17 paź 2012, o 19:19

jezeli chcesz tylko zatuszowac na jakis czas to bez szpachli juz. mysle ze tak jak jest zrobione to wystarczy pomaluj dokladnie i tyle bo szpachla przy nastepnym przetarciu odpadniu i bedzie lipa znowu.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 17 paź 2012, o 19:27

Papier scierny ladnie to zmatowić :) to pierwsze :)

Pozniej isc tam gdzie dobieraja lakier i dorobic sobie w spreju troszke w kolor zderzaka :) ... + kupic podklad do plastiku