błotniki co zrobic ??

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

błotniki co zrobic ??

Postprzez KooxPL » 20 paź 2012, o 17:29

zaczolem rozbierac golfa i okazalo sie , ze blotniki od samego dolu az pod listwe sa praktycznie zjedzone . i teraz , moje pytanie co najlepiej zrobic ,

kupic uzywane ?
probowac naprawic ?
czy poprostu zamienniki z allegro ?

jeszcze jedno , jakbym chcial kupic blotniki w kolorze to jak sprawdzic jaki kolor ma moj golf ?
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

błotniki co zrobic ??

 

Postprzez Grzesiek2507 » 20 paź 2012, o 18:21

podobno zdrowe uzywki to lepsze wyjscie, bo zamienniki odnosnie jakosci pozostawiaja wiele do zyczenia. Jesli gore masz zdrowa to mozesz wspawac reperaturki np. z allegro.
Kod lakieru sprawdzisz na wlepie w bagazniku, na stronie doppel-wobber tez pewnie daloby rade po roczniku i stosowanych w tym czasie lakierach
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez KooxPL » 20 paź 2012, o 18:41

tak patrzę ,że chyba jednak najlepszym wyjściem będą te reperaturki . bo mniej malowania i pracy . jeszcze muszę blacharza dopytac czy mi to zrobi i spasuje. ciekawe jjeszcze co się kryje pod sierpami ;)
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

Postprzez bioly21 » 20 paź 2012, o 18:54

lepiej kupic uzywki w tym samym kolorze, nr lakieru powinien byc na nalepce w bagazniku , sam tak robilem i nie ma znaku aby kolor byl innego odcienu, za jedna strone dalem 60zl + kw , a za malowanie krzykneli mi 150zl od strony
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez prezesik » 27 paź 2012, o 20:18

Grzesiek2507 napisał(a):zamienniki odnosnie jakosci pozostawiaja wiele do zyczenia.
u mnie zamienniki mają 2,5 roku i już są purchle rdzy - nie polecam, możliwe, że źle były pomalowane. Na wiosnę 2013r wymieniam je na używany oryginał.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Opik » 27 paź 2012, o 20:24

KooxPL napisał(a):tak patrzę ,że chyba jednak najlepszym wyjściem będą te reperaturki . bo mniej malowania i pracy . jeszcze muszę blacharza dopytac czy mi to zrobi i spasuje. ciekawe jjeszcze co się kryje pod sierpami ;)


u mnie w temacie na pierwszej stronie masz jak to wygląda ;)

jak reszta błotnika zdrowa to tylko i wyłącznie reparaturka, te całe "zamienniki" są o dupe potłuc, raz że robione ze stali 29 kategorii, a dwa że ich dokładność wykonania (spasowanie, kąty, szczeliny) jest taka że tylko wziąć i się nim pochlastać
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Patryk7171 » 28 paź 2012, o 07:51

Ja mam nowe zamienniki wstawione i powiesz szczerze zalezy na ktore patrzcie moim zdaniem te w kolorze kremowym a te czarne z allegro to jest jakas tam różnica nawet blacharz mi mowil ze te kremowe lepiej pasują i lepiej sa zabezpieczone. Ja nie narzekam. :)
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez prezesik » 28 paź 2012, o 11:50

Ja miałem te czarne... Zamówione przez sklep mot.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez KooxPL » 30 paź 2012, o 21:14

ja w starym golfie miałem zamienniki ale oddałem koledze to mają juz 3 lata i ostatnio go widziałem i wyglądają jak nowe tylko nie ukrywam ,że poszło na nie ,warstwa pokładu 3 bazy i 2 bezprawnego .

a co do moich rozmawiałem z blacharzem i powiedział , że to zardzewiale jest akurat pod listwa progowa i narazie to tylko przytnie i do wiosny muszę znaleść oryginały w dobrej formie
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

Postprzez pablomed » 31 paź 2012, o 00:04

Kremowe zamienniki - sam nie znam firmy - są raczej ok. Mam dwa lata w swoim vento i nic nie wyłazi nigdzie, z całą pewnością dużo zależy od solidności blacharza i lakiernika, a teksty powtarzane na tym i innych forum mają się do rzeczywistości trochę nijak, bo pierwsze naprawdę dość trudno już znaleźć używane błotniki w idealnym stanie, zwłaszcza pod kwadratowe kierunki, a po drugie ze spasowaniem błotników u mnie nie było najmniejszego problemu - pasowały idealnie.
Reparaturki są rozwiązaniem ale tylko jakim takim, spawanie, szpachlowanie w tym miejscu narażonym na sól, i przecież pomalować trzeba zwykle cały błotnik po takiej robocie -średnio opłacalne wyjście moim zdaniem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron