Żegnam

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Żegnam

Postprzez Czesio207 » 26 mar 2013, o 22:53

Żegnam wszystkich ogarniętych na forum którzy są tutaj z pasji ;-) A nie tylko dla tego żeby dyktować komuś co ma zrobić z swoim golfikiem żeby wyglądał na 1 wzór (projektory, gwint, smoked) oraz wyśmiewania się że ktoś jest ze wsi to odrazu jest gorszy i wyśmiewany przez niektórych forumowiczów ;) Ja jestem ze wsi i się tego nie wstydzę i że mam czarną maskę bo mi się taka podoba też się nie wstydzę :P I niemam zamiaru czytać jakiś bzdur w moim imieniu dlatego bd sobie modził w golfiku i wcale się nie muszę tym z kimś dzielić ;)
Powodzenia w modach życzę ;-) :padam:
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Żegnam

 

Postprzez Opik » 26 mar 2013, o 23:00

grubo :ok:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sitek699 » 26 mar 2013, o 23:11

:padam: chwali sie takich ludzi pozdro i trzym sie choooopakuuu :)
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez vinni_pl » 26 mar 2013, o 23:44

no cóż :)
szkoda że przez podejście paru osób ktoś zrezygnował z forum,
jak dla mnie nie tak to powinno działać i ta sytuacja jest naprawdę nie fajna
:) Trzymaj się Czesiek :P powodzenia w modach ;)
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez pawel1990 » 27 mar 2013, o 00:16

Taka jest prawda, dobrze Czesiek mowi, bo sie komuś nie podoba to bedzie kogoś cisnął. nie podoba sie to sie nie wypowiadaj, chwal sie swoim i podniecaj. Nie każdemu musi sie podobać gleba itd.
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez vinni_pl » 27 mar 2013, o 00:29

pawel1990 napisał(a):Taka jest prawda, dobrze Czesiek mowi, bo sie komuś nie podoba to bedzie kogoś cisnął. nie podoba sie to sie nie wypowiadaj, chwal sie swoim i podniecaj. Nie każdemu musi sie podobać gleba itd.


Dobrze gada, polać mu!
Poważnie parę osób pokazało że zachowują się gorzej niż dzieci ..
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Lucek777 » 27 mar 2013, o 02:15

Czesio szkoda , przykro mi to mówić ale masz rację , może zmienisz zdanie .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez 14SoundSX » 27 mar 2013, o 02:29

Ja też należe do tych którzy nie mają zamiaru dawać gleby na gwincie, helli, lotki, dokładki i innych zbednych mi do jeżdzenia rzeczy. Jeżeli Wam sie to podoba to ok ale często widzę w dziale "Mój Golf III" jak każdy narzuca komuś zeby od razu dodał w/w "bajery". Nie jest to oczywiście wieś tuning bo to co polecacie jest estetyczne i nie czuć tego nadmiaru.

Tylko jest jeden zasadniczy problem. Tuning według mnie powinien być indywidualnym wkładem tak żeby można się wykazać pomysłowością i wyobraźnią a nie serwować "na tacy" każdemu ten sam zestaw tuningowy.
Jak dla mnie jest to nudne i dlatego nie zamierzam wstawiać na forum mojego Golfa. Jest to w 99% seria która mi sie podoba a mogę się założyć ,że pierwszy post pod nim miałby dopiskę "dobra baza do modów".

Mimo tego jednego defektu nie zamierzam uciekać bo można tu wyczytać wiele ciekawych rzeczy które się przydają.
Czesio207 Nie odchodź :-)
14SoundSX
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 00:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez pawel1990 » 27 mar 2013, o 02:58

Czesiek a tak odnośnie Twojego odejścia to może jednak zostań. Obym nie miał racji ale może kiedyś bedziesz miał jakiś problem z autkiem i jakoś uda nam się wspólnie go rozwiązać ;-)
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez Paweu » 27 mar 2013, o 03:03

pawel1990 napisał(a):Czesiek a tak odnośnie Twojego odejścia to może jednak zostań. Obym nie miał racji ale może kiedyś bedziesz miał jakiś problem z autkiem i jakoś uda nam się wspólnie go rozwiązać


Nikt mu konta nie usunął... Poleciał tylko temat na jego prośbę zresztą. Poza tym... auto na sprzedaż/zamianę na biemdablju... Soł łat next? ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez AdiK__ » 27 mar 2013, o 09:52

Trzymaj się ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron