Zakup VR6-tki

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Zakup VR6-tki

Postprzez Stig41 » 9 mar 2012, o 14:35

Witam. Chciałem usłyszeć wasze rady co do kupna VR6-tki.
Przymierzam się do kupna i nie wiem czy szukać czegoś zadbanego wylalanego, za jakąś wiekszą kase, czy brać jak najtańsze (oczywiscie nie złom), ale z niezbyt wygórowana cena? Blacharkę mam możliwośc sobie zrobić jakby coś, gorzej z silnikiem, gdyby nie był w dobrym stanie, i trzeba by było remont zrobić wkrótce po zakupie. Chciałem zapytać co się opłaca, ile kosztuje, tak orietacyjnie remont VR6-tki, wiem że w każdym warsztacie moga być inne, ale morze ktoś robił wiec niech mnie oświeci ile dał. Mam kolegów mechaników któży by mi to zrobili, ale chce się oriętować w cenie bo kolega kolegą, ale zedrzec może. z góry dziękuje za odpowiedzi :-)
Avatar użytkownika
Stig41
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4 wrz 2011, o 08:56
Lokalizacja: Bielsko Biała (okolice)

Zakup VR6-tki

 

Postprzez PiJey88 » 9 mar 2012, o 15:54

Stig41, kup taki który ma budę która pojeździ, a nie taki co zaraz trzeba szpachlować, łatać, wymieniać progi, itd...

buda buda buda, to najważniejsze, bo jak masz zamiar robić blacharkę od razu to niezły kapeć z tego samochodu sie zrobi.

Silnik to pikuś, licz sie z remontem, jakiego byś nie kupił może czekać cie to samo, wymiana rozrządu to ok 1,5-2 tyś, jak chcesz mu zrobić porządny remont to licz 5 tyś, zakładając że sam to ogarniesz, jak nie to licz sporo więcej :) nie ma reguły, te silniki są zajechane w 90%, rzadko sie trafia dobra sztuka gdzie nic nie trzeba robić, zrobienie głowicy to ok 1k, dolicz uszczelki, oleje, płyny itd, dół silnika to kolejny kosmos cenowy, no jest tego trochę, nie mówiąc już o jakichś modułach, cewkach czy pompkach obiegowych które często nadają się tylko do wymiany. niestety na radochę burczenia VRem trzeba płacić :mrgreen:

Ale powiem ci coś szczerze... WARTO! :mrgreen:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Stig41 » 9 mar 2012, o 16:28

I o to mi chodziło :-D

Dziękuje serdecznie, ale jak ktoś ma coś do dodania to chętnie poczytam
Avatar użytkownika
Stig41
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4 wrz 2011, o 08:56
Lokalizacja: Bielsko Biała (okolice)

Postprzez K@mil » 9 mar 2012, o 16:30

Ostatnio sam mialem zamiar zakupic taka VR ale ogladalem dwie sztuki i powiem szczerze ze za zadbany egzemplarz trzeba dac dobra kase :) no i ciezko go znalesc tak samo jak zdrowego AFNa GT
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez slawek5t » 16 mar 2012, o 19:37

PiJey88 napisał(a):Ale powiem ci coś szczerze... WARTO!

Jak sie ma kase na remonty i PALIWO, to pewnie tak :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez PiJey88 » 16 mar 2012, o 23:55

K@mil napisał(a):powiem szczerze ze za zadbany egzemplarz trzeba dac dobra kase

dlatego wolałem wsadzić w swoją budę taki silnik i samemu zrobić w nim wszystko, przynajmniej śpię spokojnie i wiem co i jak jest zrobione :) kupić VRa to wielka loteria niestety
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości