Porysowany wyswietlacz i plama po sonaxie.

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Porysowany wyswietlacz i plama po sonaxie.

Postprzez Grzesiek2507 » 11 wrz 2012, o 20:20

A wiec tak...kolezanka miala porysowany ekran, no i tak przy okazji mialem w aucie paste sonaxa do aluminium, to wzialem to i ladnie przepolerowalem. No i wlasnie...ryski niby zeszly, ale w tym miejscu zrobila sie lekko matowa plama na szybce. Ma ktos pomysly co z tym zrobic? Mowilem ,ze jej kupie nowe panel, ale nie chce bo gwarancja bla bla :hyhy: Myslalem, ze mi glowe urwie, ale jakos przezylem :lol: Pomozcie panowie :-P
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Porysowany wyswietlacz i plama po sonaxie.

 

Postprzez Paweu » 11 wrz 2012, o 22:28

wyświetlacz w czym? mikrofali, pralce czy domofonie? bo kiepsko z precyzją pytania. jeśli w telefonie z panelem dotykowym to kiepskie posunięcie.. bo pasta do polerowania aluminium służy jak sama nazwa wskazuje do polerowania aluminium... spróbuj polerować to czymś do polerowania szkła etc. a jeśli to nie zda egzaminu to chyba postawisz koleżance odpłatną naprawę w serwisie. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4278
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości