[Długa trasa] Polska-Belgia 1024 km w jedna strone

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

[Długa trasa] Polska-Belgia 1024 km w jedna strone

Postprzez trojeczkaGT » 6 wrz 2013, o 12:33

Pewnie tematow jest duzo i "znawcow" tez ale prosilbym takich co faktycznine duzo jechali na raz a nie 1000 miesiecznie.

co wziasc ze soba faktycznie potrzebnego co moge ewentualnie uzyc naprawic dajmy na to na autostradzie

bo porada wez komplet kluczy itp ma sie nijak do potrzeby.

w golfie wymienie paski wszystkie i napinacz paska 1.9 TD

tarcze mam dobre i klocki bardzo dobre

plyn chlodzacy zmieniany niedawno z 1000 km temu

olej tak samo zmieniony 1000 km temu.

prosze o wskazowki co jeszcze przejrzec jezeli nie masz ochoty pomoc to nie cwaniakuj i nie zuzywaj klawiatury.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1744
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

[Długa trasa] Polska-Belgia 1024 km w jedna strone

 

Postprzez hanawald » 6 wrz 2013, o 14:14

pierwsze wykup sobie ADACK .Drugie płyn hamulcowy .i chłodniczy,do szyb.to jest podstawa.oczywiście sprawdz czy masz dobry zapas.a reszta w rekach szcześcia .ja latam na belgie co półtora miesioca. ;-)

[ Dodano: 2013-09-06, 13:16 ]
a zapomniałem litr oleju.ponieważ że podczas trasy może ubyc ci oleju przepali go .powodzenia szerokości ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez scyzormks » 7 wrz 2013, o 18:43

narzedzia olej płyny wszelakiej konsystencji i masci wd-40 i pełny bak 8-)
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Re: [Długa trasa] Polska-Belgia 1024 km w jedna strone

Postprzez Opik » 7 wrz 2013, o 18:51

trojeczkaGT napisał(a):w golfie wymienie paski wszystkie i napinacz paska 1.9 TD


z tym to bym radził uważać jednak i nie robić na zasadzie "pakuje i jutro jadę"... bo większość rzeczy która się wysrywa, to albo wtedy jak już naprawdę ma za sobą najlepsze lata, albo właśnie zaraz po montażu. Dlatego te 1000km które zrobiłeś od wymiany oleju itd to bardzo dobry dystans, wszystko się już odpowiednio ułożyło, przepracowało i masz "pewność" że nie zawiedzie w trasie. Dlatego zmień w miarę możliwości wcześniej niż przed samym odjazdem ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez nisko » 8 wrz 2013, o 09:11

Od siebie dodam tylko posprawdzać wszelkie luzy na drążkach, wahaczach czy też łożyskach, moim latam po 1500-1700km na raz, nie raz ciągnąc coś większego.
Sprawdzić stan układu chłodniczego, układu hamulcowego i to wszytko organoleptycznie z każdej możliwej strony, wiadomo układ hamulcowy pod kątem korozji i przewodów.
opony nie mogą tracić ciśnienia, nawet jak dopompowujesz koło raz na 2 tygodnie lepiej zrobić teraz niż ma opona polecieć na trasie.
Jako że w polsce apteczka nie jest wymagana wypadałoby się w takową uzbroić, im droższa tym lepiej wyposażona, o kamizelce odblaskowej chyba nie trzeba pisać oraz przydatną rzeczą są race ostrzegawcze.
nisko
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 10 sty 2013, o 04:22
Lokalizacja: zza okna twojej sypialni

Postprzez trojeczkaGT » 8 wrz 2013, o 12:07

jedynie wlasnie pasek rozrzadu nie wiem ile ma km a wyglada juz ze trzeba wymienic bo widac juz slady przetarc ciaglych a nie wiem kiedy byl wymieniany a napinacz piszczy wiec kategorycznie do wymiany

hamulcow nie mam co sie czepiac uklad chlodzenia tez szczelny jedynie musze luknac na zimowki bo jade 16 grudnia
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1744
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez hanawald » 8 wrz 2013, o 14:21

pora na rozrząd , zimowy płyn do spryskiwaczy weż bo w niemczech drogi a w grudniu dużo ci pujdzie .a w niemczech uważaj na radary pierwszy bedziesz miał około 100 km od granicy zaraz jest pod wiaduktem okolice berlina przy zjeżdzie na hanower i jak bedziesz wjeżdał do belgi zwolnij do 90 tam są 3 na odcinku 4 km.a przed hanowerem mogą byc korki jak zawsze ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez scyzormks » 8 wrz 2013, o 16:43

Ogolnie jak dojedziesz daj znac z podrozy moze jakas fotorelacja dla forum :roll:
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez kamilkol20 » 15 wrz 2013, o 20:03

hmmm byłem swoim golfem trzy razy tez w belgi z Zamościa i powiem ze bez awaryjnie miałem ze sobą:
-Podstawowe klucze czyli do kuł zestaw kluczy nasadowych
-zapasowe żarówki w Niemczech przy kontroli może się zapytać czy masz za jej brak mandat (sam tego nie doświadczyłem)
-kamizelka,trójkąt
-pare puszek energetyka
-i co takie ważne MAPY czyli jedziesz przez Polskę,Niemcy.Holandię,no i Belgię dużo kierowców ma tylko nawigację myślą ze są wszystkim a co by było jak ta nawigacja by nawaliła to jest urządzenie elektroniczne więdz taka moja rada

a no i jak kolega wyżej napisał wszystko wymieniłeś przed samym wyjazdem to troche też błąd kierowców bo robisz take dziewicze trase a na starych zespołach jezdziłes a nie wiesz czy te nowe paski ,napinacze itp będą takie dobre.
Jak będziesz mial jakieś pytania to pisz na PW jezdze troche zawodowo to moze pomogę :)
Ostatnio edytowano 15 wrz 2013, o 20:09 przez kamilkol20, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 20:12

Ja swoim golfem zrobiłem w jedną stronę 2500 km. Stan techniczny auta jest najważniejszy.
Koledzy wyżej już wszystko dokładnie wyjaśnili ;-) .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - - espiroinvestment.pl



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości