polo 2 coupe

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

polo 2 coupe

Postprzez Emiczka » 14 gru 2013, o 14:09

Mam taki problem wracałam z pracy polówka moją 2 coupe 1,3 benzyna i zabrakło mi paliwa. Kolega zaholował mnie na stacje zatankowałam benzyny i koniec auto nie chce odpalać. przekręcałam kilka razy kluczyk w stacyjce żeby układ odpowietrzyć ale to nic nie dało. Słychać normalnie pompę rozrusznik kręci ale nie odpala. Co to może być?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

polo 2 coupe

 

Postprzez Grzesiek2507 » 14 gru 2013, o 14:22

Mialem, wdzieczne autko ;-)
Od poczatku. Silnik na wielopunkcie czy jednopunkt? Mialem 3F na wielopunkcie i w listwie wtryskowej jest taka srubka na kluczyk bodajze 6. Odkrec i odpowietrz troche listwe, zobacz czy paliwko poleci pod cisnieniem. Jesli nie to pewnie pompa paliwowa. Polo ma akurat dwie pompki, jedna w zbiorniku, druga pod podloga. Slyszalna jest tylko ta pod spodem, ze zbiornika trzeba sprawdzac ; )
Ostatnio edytowano 14 gru 2013, o 14:25 przez Grzesiek2507, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Emiczka » 14 gru 2013, o 14:24

To jest jednopunkt.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 14 gru 2013, o 14:26

Zobacz czy paliwko dochodzi. Pompa w zbiorniku jak polata na sucho to potrafi sie zaciac, zatrzec, spalic ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Emiczka » 14 gru 2013, o 14:27

Dzięki sprawdzę. z tymi autami oszaleć można. A jeśli by to nie było?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 14 gru 2013, o 14:43

Musi byc cos z paliwkiem z ukladem zasilania.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Emiczka » 14 gru 2013, o 15:01

Sprawdzę po pracy.
Nie mam żadnego auta. Golf świruje ucieka gdzieś prąd i za nic w świecie nie chce się przełączać na gaz...
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 14 gru 2013, o 15:08

Jeden przypadek domaga się o swapa na VR6 a drugi o 2.0 8v, zdiagnozowane i potwierdzone
nie musisz dziękować :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 14 gru 2013, o 15:09

Opik a ty będziesz mi opłacać i tankować;p
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 14 gru 2013, o 16:51

ok :D

Zgodnie z ustawą o ochronie Opikowego portfela zwrot kosztów nastąpi jedynie do kwoty 7zł
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 14 gru 2013, o 18:53

syf w baku jest? może jak paliwa było mało pompa coś zassała, filtr warto by wymienić. Ale najpierw jak radzi Grzesiek2507, trzeba wiedzieć czy paliwo dochodzi do wtrysku chociaż można w ciemno powiedzieć że nie dochodzi.
co do 2.0 8v to wcale by wiele drożej nie kosztował niż jakieś 1.3 :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 14 gru 2013, o 19:48

trollu napisał(a):co do 2.0 8v to wcale by wiele drożej nie kosztował niż jakieś 1.3 :hyhy:


a jakby szedł :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron