Golf 4 V5 vs 1.8T

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Golf 4 V5 vs 1.8T

Postprzez Kordi » 27 lis 2013, o 20:07

Witam,

tak ostatnio się zastanawiałem że jeśli przyszło by mi w przyszłości zmieniać autko pewnie zainwestowałbym w Golfa 4 z silnikiem dającym frajdę z jazdy. I tu się zacząłem zastanawiać.

V5 czy 1.8T?
Silniczki te miały od 150 KM wzwyż w zależności od oznaczenia. V5 miał 150 KM (AGZ) i 170 KM (AQN). 1.8T miał 150 KM (AGU, AUM, ARZ) oraz 180 KM (AUQ).

Może ktoś z użytkowników zna zalety i wady poszczególnych opcji? Co przemawia za V5 a co za 1.8T? :)

A może V6? ;) :)

Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 27 lis 2013, o 20:31 przez Kordi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Kordi
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 16:06
Lokalizacja: Kielce / Kraków

Golf 4 V5 vs 1.8T

 

Postprzez Opik » 27 lis 2013, o 20:29

R32 :D

V5 dzwiek, T latwiejsze podniesienie mocy ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kordi » 28 lis 2013, o 08:13

Opik napisał(a):R32 :D

V5 dzwiek, T latwiejsze podniesienie mocy ;)


No właśnie R32 jeszcze nigdzie nie spotkałem, a podobno był taki... :P
A co z osiągami i spalaniem? I jak to jest z tymi GTI w mk4? W których wersjach silnikowych można spotkać GTIka? :)
Avatar użytkownika
Kordi
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 16:06
Lokalizacja: Kielce / Kraków

Postprzez Opik » 28 lis 2013, o 10:59

GTI miało pakowane 1.8 turbo :)

a co do R32 - nie chce mi się przebierać z Vek, więc łap całość i ogarniaj http://allegro.pl/listing/listing.php?c ... string=R32
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kordi » 29 lis 2013, o 12:05

No właśnie większość to są z 1.4 albo 1.6 z pakietem R32 :wstyd: znalazłem 1 (sł. jednego IV R32)....

Jakby ktoś chciał jeszcze coś podpowiedzieć w temacie to będzie fajnie :)
Avatar użytkownika
Kordi
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 16:06
Lokalizacja: Kielce / Kraków

Postprzez Piaggio » 29 lis 2013, o 18:20

Opik napisał(a):V5 dzwiek, T latwiejsze podniesienie mocy
racja!
Z tym że samym programem osiągniesz niewiele więcej co seryjne v5 20v aby było więcej trzeba się już bawić w wymiane wieszego osprzętu, a z Vtez można coś pogrzebac w ECu i też się nieco podciągnie, ale co fakt to fakt dziwięk duuuużo przyjemniejszy, osobiście wolal bym V5
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński





Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości