2.0 16v + Gaz

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

2.0 16v + Gaz

Postprzez karp » 19 lut 2013, o 22:40

Witajcie.
Szukam informacji na co zwrócic uwage przed kupnem auta z tym sinikiem. Oogólnie jakie to siniki i jak spisuja sie na LPG. Szukam opini.
Z góry dzięki ;)
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

2.0 16v + Gaz

 

Postprzez kwadrat224 » 20 lut 2013, o 00:06

mam AGG 2.0 115 KM i nie widzę różnicy czy na gazie czy na benzynie :)
Z tego co czytałem jeden z lepszych silników do gazu :)
spalanie 10/100km
moje 20 jahre

moj-golf/golf-3-by-kwadrat224-t47936.html

Aktualnie golfik na Sprzedaż :D
kwadrat224
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 17:26
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez bioly21 » 20 lut 2013, o 00:25

autorowi zapewne chodzi o ABF-a , strasznie ciezko dostac zadbanego w sumie ogolnie malo ABF-ów do sprzedania jest
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Opik » 20 lut 2013, o 00:38

Jak się spisuje.. 8v jest w tym temacie idiotoodporne, tutaj masz "niestety" 16 zaworów, więc w razie remontu będzie on niestety droższy. A zważywszy na sporą moc z 2 litrów, wyższe obroty jest to bardzo prawdopodobne. Jeżeli samochód jest używany z głową, a nie pałowany na zimnym i do tego od razu na gazie, to jakoś specjalnie awaryjność nie wzrośnie. Tylko podstawa żeby instalacja była porządna, co najmniej Blos a najlepiej sekwencja, świece, kable i cała reszta w idealnym stanie. Bo o ile 8v w tej kwestii jest wyrozumiałe, to ABF już może stroić fochy i dobierać się do portfela ;)

Jeżeli myślisz o swapie, to ja osobiście zrobiłbym tak że kupiłbym ABFa bez gazu, posprawdzał wszystko, wykonał jakiś mały remont jeśli byłaby taka potrzeba i dopiero samemu wsadził porządną instalację ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez karp » 20 lut 2013, o 17:58

Kolega chce kupic Seata Ibize Cupra 2.0 16v temu sie dowiaduje. Jak sprawdzic że ABF pochodzi jeszcze chociaż 50tys km ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez Opik » 20 lut 2013, o 18:52

Wiesz, takiej gwarancji to nigdzie nie dostaniesz, może wydawać się że wszystko jest cacy a za 10 tys wydmucha jakis oring, olej wyleci i silnik się zatrze, także 100% pewności to nigdy nie masz ;)

Podstawa to sprawdzenie kompresji, jeżeli będzie w normie, a przede wszystkim na wszystkich cylindrach takie samo (+-0,5), do tego żadnych wycieków spod uszczelek, równo pracuje, dobrze się zbiera, to można przyjąć że jest ok i jeszcze pojeździ. Żeby wiedzieć coś więcej to silnik na stół i rozkręcanie wszystkiego na części pierwsze
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez karp » 20 lut 2013, o 23:37

Szczerze mówiac po tych opiniach boje sie kupowac ABFa ale jego osiagi i spalanie zachęcają
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez Opik » 21 lut 2013, o 11:09

Nie ma co sie bac, kupowanie kazdego uzywanego samochodu to w pewnym stopniu loteria
podstawa sprawdzic to co mowie i zakladac ze bedzie dobrze, a nie ze sie od razu rozleci :) i dobrze traktowac
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kimz » 21 lut 2013, o 22:42

Ja jak bym sprzedawał furmanke nie dał bym nikomu przy niej majstrować :hyhy:
a co dopiero sprawdzać kompresje czy rozbierać na części pierwsze .. :hyhy:
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez Opik » 22 lut 2013, o 00:00

kimz, a co to za filozofia ściągnąć przewód WN, wykręcić świecę i zamontować odpowiednie urządzenie do mierzenia kompresji?
Wiadomo że rozbieranie to już po kupnie i we własnym zakresie, bo ludzie którzy są "pewni" swoich samochodów często nie wiedzą co można znaleźć przy okazji takiej dłubaniny
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kimz » 22 lut 2013, o 09:49

Opik, Żadna tylko poprostu nie spotkałem sie nigdy jeszcze żeby ktoś przy kupnie samochodu sprawdzał kompresje :D
Same silnika .. to tak ale auta :D?
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez Opik » 22 lut 2013, o 10:51

Ja też się osobiście nie spotkałem, ale kolega się pyta co zrobić żeby być "pewniejszym" tego co się kupuje, to odpowiadam :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości