Pytanie co to za wtyk/przewód i czy potrzebny ?

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Pytanie co to za wtyk/przewód i czy potrzebny ?

Postprzez sanitarium » 21 sty 2014, o 21:56

Witam,

Tak dzisiaj przyjrzałem się pod maską golfikowi (którego mam od paru miesięcy i jego anatomii jeszcze tak nie znam), uzupełniłem/sprawdziłem stan płynów i zastanowiła mnie jedna rzecz.

Na zbiorniku wyrównawczym mam miejsce na wtyk, jednak nic nie jest tam podłączone. Na zdjęciu jednym w sieci znalazłem iż powinno być tam coś podpięte.

Oto zdjęcie i na czerwono zaznaczony wtyk którego nie mam podłączonego:
http://images64.fotosik.pl/579/8f1d65bad859c295gen.jpg

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć za co odpowiada itp. ?

Z góry dzięki i pozdrawiam :)
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Pytanie co to za wtyk/przewód i czy potrzebny ?

 

Postprzez trojeczkaGT » 21 sty 2014, o 22:03

ale zdjecie diesela ;p a Ty masz w profilu benzyne moj drogi watsonie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sanitarium » 21 sty 2014, o 22:08

No ja nie mówię, że to zdjęcie mojego :) ale czy ja powinienem tą wtyczkę mieć tak jak w tym dieslu?

Bo mam ten otwór w zbiorniku wolny/pusty.
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez trojeczkaGT » 21 sty 2014, o 22:10

Nie. musiales miec wymieniony zbiorniczek plynu i stad to miejsce na wtyczke.

w 1.8 tego nie bylo
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sanitarium » 21 sty 2014, o 22:11

No ok, czyli niczego mi nie brakuje i nie mam czym się przejmować? Dzięki wielkie
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez trojeczkaGT » 21 sty 2014, o 22:15

sorka jedne mialy te czujniki inne nie mialy. ale wersja AAM nie miala przynajmniej tak na zdjeciach na forum widac
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 22 sty 2014, o 00:43

to jest od czujnika ciśnienia płynu, jak jest go za mało to miga kontrolka na blacie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 22 sty 2014, o 01:12

Poziomu nie ciśnienia. sanitarium, obejrzyj okolicę , większość trójek miała więc może wtyczka gdzieś się dynda w okolicy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Opik » 22 sty 2014, o 01:31

pablomed napisał(a):Poziomu nie ciśnienia. sanitarium, obejrzyj okolicę , większość trójek miała więc może wtyczka gdzieś się dynda w okolicy.


A na jakiej zasadzie mierzy poziom? Dotyka go płyn i działa? Nie, na podstawie ciśnienia jakie się wytwarza w układzie :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sanitarium » 22 sty 2014, o 10:43

Ok Panowie dzięki, sprawdzę czy mam taką wtyczkę, bo fakt iż większość miała jeszcze nie oznacza, że mój ma ;)
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez pablomed » 22 sty 2014, o 15:48

Opik, obejrzyj czujnik jak wygląda zorientujesz się na podstawie samego wyglądu że to nie czujnik ciśnienia tylko dwie elektrody. I logiczne bo mimo za małej ilości płynu ciśnienie będzie jeśli układ jest szczelny, bo nad poziomem płynu jest para pod takim ciśnieniem jak płyn, a poza tym jak auto zimne albo odkręcisz korek to ciśnienia niema mimo to kontorolka się nie zapala po włączeniu zapłonu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Opik » 22 sty 2014, o 16:42

pablomed, to powiedz mi w takim razie na jakiej zasadzie on to sprawdza?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość