Miedziane Blaszki w sterowaniu Nawiewem!!!

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Miedziane Blaszki w sterowaniu Nawiewem!!!

Postprzez Andi103 » 27 sty 2009, o 22:11

Witam.
Jakiś czas temu demontowałem cały panel sterowania nawiewem i przez przypadek wygiąłem miedziane blaszki które są pod pokrętłem sterownia siłą nawiewu!! :kwasny:
Teraz chodzi mi nawiew tylko na 2 i 3 biegu!!
Myślę, że poprawne wygięcie blaszek powinno pomóc!!
Może ktoś potrafi w miarę logiczny sposób opisać poprawne wygięcie tych blaszek??
Dzięki z góry.
Pozdrawiam. ;-)
Avatar użytkownika
Andi103
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1 cze 2008, o 23:15
Lokalizacja: Malbork

Miedziane Blaszki w sterowaniu Nawiewem!!!

 

Postprzez marcinkoz2910 » 27 sty 2009, o 23:55

Obrazek
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez mazzieh84 » 13 lut 2009, o 00:14

Tak, to mamy ten sam problem tylko ja mam o tyle gorzej że: Ułamałem blaszkę opisaną na rysunku " tą blaszkę dociskasz na całej długości" i mam tylko 4 bieg jeśli wepnę pomiędzy wyżej opisaną blaszkę a te dwie inne blaszki Bezpiecznik bo akurat to miałem pod ręką, Dodam że dmuchawa strasznie hałasuje jakby palił się silniczek, trzeszczy nie miłosiernie, Da się wymienić sam przełącznik czy trzeba całośc kupić?
Możliwe ze coś się po drodze spsuło bo innych biegów nie mogę zmostkować?działa tylko 4... :-/
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez marcinkoz2910 » 13 lut 2009, o 00:18

mazzieh84, ułamane to raczej wymiana całego panelu :/ bo samo pokrętło to ciężko będzie

a hałas dmuchawy to może być stąd że nie ma oporu z blaszek i zaraz wali 12V na silnik albo coś z wirnikiem jest nie tak zabrudził się i wymaga wyczyszczenia
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez mazzieh84 » 13 lut 2009, o 00:21

U to lipa, skąd to wziąśc? Ze szrotu? czy nowe lepiej? Jakie mogą być koszta?...Ale doje***em... :zdegustowany:

[ Dodano: 2009-02-12, 23:22 ]
Centralkę założyłem nową, okazuje sie że nawiew zaczął szwankować, zajrzałem i sie ułamało... :kwasny:
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez marcinkoz2910 » 13 lut 2009, o 00:43

mazzieh84, cos nie cos na prywata poszło ;] powodzenia
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez szira07 » 16 mar 2009, o 23:57

witam mialem ten sam problem panowie jedeynie co mi sie udalo wykombinowac to kupiłem na szrocie taki sam panel za 90 zl bo nik samej blaszki nie sprzeda i wymienilem sama blaske no cuz innego rozwiazania nie znalazlem a to musi byc ta blaszka gdyz ona sie nagrzewa i moze stopic caly panel a mialem jeeszcze problem przy silniku który znajduje sie pod pułka pasazera bardzo prosto ja odkrecic tam mialem zwarcie i jak przelaczalem wentylator na 123 to szedł dym z wntylatora wystarczylo wymienic wtyczke i bylo ok jak mówisz ze masz halas to moze cos tam sie przepala radze wymienic na taka sama blaszke niema wensu wymieniac calego regulatora nawiewem bo tam jest kilka linek do sterowania który nawiew ma dzialac czy na szyby czy na nogi itd pozdrawiam
szira07
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI


- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości