szeroka stal

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

szeroka stal

Postprzez Pajdus » 9 cze 2011, o 20:18

czy mogl by mi ktoś wytłumaczyć dokładnie jak to sie ma do właściwości jezdnych i trwałości opon , opona jest naciągnieta na felge i nic z tym sie nie stanie ???

[ Dodano: 2011-06-09, 20:43 ]
i zapomnialem dodac czy warto poszerzać felge 175 na oponach 65
Pajdus
Pajdus
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:46
Lokalizacja: wlkp

szeroka stal

 

Re: szeroka stal

Postprzez AdiK__ » 9 cze 2011, o 20:56

Pajdus napisał(a):i zapomnialem dodac czy warto poszerzać felge 175 na oponach 65


175 to szerokość opony a nie felgi ; )
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Re: szeroka stal

Postprzez kryhaziom » 9 cze 2011, o 23:19

Pajdus napisał(a):czy mogl by mi ktoś wytłumaczyć dokładnie jak to sie ma do właściwości jezdnych i trwałości opon , opona jest naciągnieta na felge i nic z tym sie nie stanie ???

[ Dodano: 2011-06-09, 20:43 ]
i zapomnialem dodac czy warto poszerzać felge 175 na oponach 65


coś chyba namieszałeś :D co ma szeroka stal do naciągu :?:
naciągnąć opone możesz nawet na alusa. Jeżeli chodzi o właściwości jezdne to na grubym naciągu musisz uważać na zakrętach żeby nie zeszła Ci opona z felgi. Trwałość opony będzie raczej taka sama jak na zwyklym montażu:D
zawsze warto poszerzać :D
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez barteKKK03 » 10 cze 2011, o 20:19

kryhaziom napisał(a):jezdne to na grubym naciągu musisz uważać na zakrętach żeby nie zeszła Ci opona z felgi. Trwałość opony będzie raczej taka sama jak na zwyklym montażu:D

Jeździłeś że takie teorie wprowadzasz?

Od kiedy to opona spada w zakrętach? A i trwałość opony nie koniecznie musi być taka sama... bo w zależności od stopnia naciągu i budowy opony, może się ona intensywniej zużywać po bokach bieżnika.
barteKKK03
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 21:23
Lokalizacja: WZY

Postprzez DJ_SM » 10 cze 2011, o 21:03

intensywniej zużywać po bokach bieżnika.
przez naciąg ścianki boczne stają się twarde opona na obrzeżach jest również twardsza przez co są właśnie oznaki szybszego zużywania się opona na zewnątrz. Środek opony natomiast staje się miękki i ma tendencję do zapadania się dlatego pasuje mieć podwyższone ciśnienie aby to zniwelować. Owszem jeżeli ciśnienie spadnie to przy dużym naciągu jest ryzyko że opona spadnie z rantu podczas gwałtownego skrętu ;-)
Avatar użytkownika
DJ_SM
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 13 paź 2009, o 19:28
Lokalizacja: RBR

Postprzez kryhaziom » 10 cze 2011, o 21:56

Jeździłeś że takie teorie wprowadzasz?


zgadywałem ;-)
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości

cron