Szeroka stal INFORMACJE

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Szeroka stal INFORMACJE

Postprzez raiden112 » 5 sie 2013, o 22:46

Chcialbym wiedziec wszystko szerokiej stali. Chcialbym zamontowac R15 do siebie ale troche poczytalem i chcialbym aby ktos rozwial moje wszystkiego wątpliwosci

1:Czy istnieje cos takiego jak ogranicznik predkosci na szerokiej stali tzn czy po przekroczeniu 80km/h moze sie owa rozleciec czy to zwykle brednie
2:Jakie najlepiej dobrac opony
3:Co z naciagiem czy to prawda ze trzeba uwazac by opona nie wyszła z felgi. Poniewiaz jeżdżę po rożnych drogach asfalt,żwir,piasek wiec nie wiem czy oplaca mi sie robic naciąg.
4:Co z wyważeniem takiej stali ?

Reszte bede pytac pozniej jak cos mi sie przypomni :roll:
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Szeroka stal INFORMACJE

 

Postprzez saszelqq » 6 sie 2013, o 00:42

Powiem tak, trochę się naczytałem, bo sam kiedyś szeroka stal chodziła mi po głowie.
1. Jak felgi dobrze zrobione przez fachowca, a nie jakiegoś amatora, to nic się nie rozleci, przynajmniej o takim przypadku nigdy nie słyszałem.
2. Opony to zależy na ile chcesz poszerzyć.
3. Jak naciąg nie jakiś hardkorowy i na pokaz, tylko z umiarem do codziennej jazdy, to będzie spoko.
4. Patrz punkt 1. - profesjonalnie zrobione, to i bez problemu dadzą się wyważyć.

Jeśli coś źle napisałem, proszę mnie poprawić, profesjonalistą nie jestem :P
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez raiden112 » 6 sie 2013, o 06:29

Tak felga będzie zrobiona przez zakład Wheel-Wide w Łodzi. No to Fajnie w takim razie bede zamawiał
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Re: Szeroka stal INFORMACJE

Postprzez killah » 6 sie 2013, o 11:37

raiden112 napisał(a):Chcialbym wiedziec wszystko szerokiej stali. Chcialbym zamontowac R15 do siebie ale troche poczytalem i chcialbym aby ktos rozwial moje wszystkiego wątpliwosci

1:Czy istnieje cos takiego jak ogranicznik predkosci na szerokiej stali tzn czy po przekroczeniu 80km/h moze sie owa rozleciec czy to zwykle brednie
2:Jakie najlepiej dobrac opony
3:Co z naciagiem czy to prawda ze trzeba uwazac by opona nie wyszła z felgi. Poniewiaz jeżdżę po rożnych drogach asfalt,żwir,piasek wiec nie wiem czy oplaca mi sie robic naciąg.
4:Co z wyważeniem takiej stali ?

Reszte bede pytac pozniej jak cos mi sie przypomni :roll:


moje przy 210 się nie rozleciały... na naciungu...

pozatym szeroka stal to tak oklepany temat że aż dziwne że zadajesz pytania takie :D Jakby to było nowe to bym rozumiał ale wszyscy mają i nikt nie narzeka.
killah
 





Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości