RIAL VIPER E705 15" Problem z oponami ?

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

RIAL VIPER E705 15" Problem z oponami ?

Postprzez peer1 » 15 lis 2008, o 21:30

Jak napisałem wcześniej kupiłem dzisiaj felgi RIAL VIPER E705 15" (calowe) i mają one opony 195/50/R15 ale są one do kitu i na wiosne bede musiał kupić nowe/używane i chciałem sie was zapytać, jaki najlepiej rozmiar. Myślałem nad 185/60 lub 185/55 zeby samochod był w miare niepaliwożerny. Mam golfika 1.6 75KM 96r bon jovi wersja w 5 drzwiach. Był bym wdzięczny o ewentualna rade o doborze opon o optymalnym rozmiarze zeby był i też komfort i wrazie wjechania w dziure mniejsza oczywiście by ona się nie pogjęła no też zeby nie chaczyło o podwozie. Dziękuje i pozdraiwiam. Czekam na ewentualne propozycje.
peer1
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 18:49
Lokalizacja: GST

RIAL VIPER E705 15" Problem z oponami ?

 

Postprzez Mazz » 15 lis 2008, o 21:39

Ja sam osobiście posiadam 195/50 silnik taki sam (wcześniej miałem oponki 185/55 i powiem ci że lipne są gdyż jak siedziało 5 osób to lubiło przytrzeć o nadkole aa fele mam z et 48? oryginalne bbs )i nie odczułem różnicy w zużyciu paliwa a dziurę niejedną zaliczyłem, felgi nie są pokrzywione więc polecam 195/50, natomiast 185/60 nigdy bym nie założył
Avatar użytkownika
Mazz
VIP
 
Posty: 398
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:36
Lokalizacja: Medyka

Postprzez czmarceli » 15 lis 2008, o 22:28

witam ja też używam oponek 195/50/15 jako letnie i jak narazie wszystko gra, jako zimówki mam 185/60/14 nie rozumie wypowiedzi powyzej ze nie zalozyłby 185/60 czym to jest spowodowane jakies zle doświadczenia?
czmarceli
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 19:15
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pablomed » 15 lis 2008, o 22:43

czmarceli napisał(a):nie rozumie wypowiedzi powyzej ze nie zalozyłby 185/60 czym to jest spowodowane jakies zle doświadczenia?
chodzi o rozmiar na felge 15, a ty masz takie na 14 czyli normalny rozmiar
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kajtek » 15 lis 2008, o 23:28

dokładnie, w tym rzecz że na rozmiar 15" w golfie mozesz dać myśle maks 55 profil opony zeby nie obcierały, a najlepiej taki rozmiar jaki miałeś czyli 195/50/R15 bo jest to dość często spoytkany rozmiar powiedział bym uniwersalny i masz duzu wybór opony z takim rozmiarem i cenowo też jest dobrze, nie ma co kombinować jak chcesz węższe żeby spalanie było mniejsze to musiał byś dobrze szukać bo też nie ma za wielkiego wyboru na na felgi 15 i profil 50 :-/
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez peer1 » 16 lis 2008, o 14:50

aha czyli rozumiem ze najlepiej kupic sobie 195/50 r 15 i to beda takie optymalne do golfa zeby wrazie nie obcieralo a spalanie no coz cos za cos
peer1
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 18:49
Lokalizacja: GST

Postprzez czorny27- » 16 lis 2008, o 15:48

zakaldaj 195/50/15 przy ori zaiwasie nic nie wbedzie obcierac nawet na pozadnej glebie jest spoko tylko et feli musi byc dobrze dobrane.poza tym cenowo 50 jest spoko tansza od 55 a co do spalania to nie bedzie tragedii zbyt duzej róznicy nie ma :-D
czorny27

aktualne foto str.1
zlot PleszeVW str.27
nowe kolo na sezon 2009 brock B5 16'' str.19,polerka rantu str.20
sesja sezon 2009!!! str.22!!!
recaro gti edition str.17!!
foty sezon 2008 str.8!!!!!!!!!!!
zlot golf3.pl str.6!!!
Avatar użytkownika
czorny27-
Members
 
Posty: 720
Dołączył(a): 25 paź 2007, o 18:20
Lokalizacja: kutno


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości