Opony 195/45/16 na feldze 7,5j

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez Legionista » 21 mar 2010, o 18:24

Pro100, polecam ci z czystym sercem te barumki sa bardzo dobre za tą cene - pracuje w IC i bardzo duzo osób je kupuje i ma dobre zdanie o nich - sam jezdze na takich tylko ze zimówkach
Powiem tak za ta cene łykaj od razu

PS. na barum- ach jeździe juz ogólnie 3 lata i jestem przekonany do niej w 100 procentach
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

 

Postprzez Pro100 » 21 mar 2010, o 21:10

No właśnie tak mi się wydawało czekałem aż ktoś się wypowie kto je miał a nie ktoś kto od lat jeździ na dunlopach czy czymś innym bo nie sztuką jest kupić dobrą gume za 300pln a niestety na to mnie nie stać. Koledzy z mieściny którzy mieli te barumy zachwalają i też kupują je dalej więc jestem już zdecydowany na felgi przednie trafia barum bravuris 2 195/45/16. Legionista dzięki :!:

Temat do zamknięcia dziękuje.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez stowa86 » 21 mar 2010, o 23:46

Ja mam przód 7,5j x 16 i oponę 195/45 http://www.oponeo.pl/dane_opony/49/1698 ... __fr.htmlx
Co do opon to śmigam na nich 2 lata i mogę polecić. Idealne na mokra nawierzchnie/ na suchej tez dają rade.

A wygląda to tak:
http://img695.imageshack.us/img695/951/sl384693.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/1852/sl384696.jpg

Jeśli chcesz jutro mogę wrzucić zdjęcia naciągu z bliska.
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez LeszekGT » 22 mar 2010, o 00:04

Niestety 195/45 na 7,5 cala nie wygląda za ładnie. Ogólnie za baloniasto. :-/
Na 7,5" trzeba dać 195/40, żeby było ładnie.

Inna rzecz, że profil 45 jest tańszy, wygodniejszy i łatwiej go dostać na rynku wtórnym.
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez v1rooz » 22 mar 2010, o 16:15

LeszekGT napisał(a):Niestety 195/45 na 7,5 cala nie wygląda za ładnie. Ogólnie za baloniasto. :-/
Na 7,5" trzeba dać 195/40, żeby było ładnie.

Inna rzecz, że profil 45 jest tańszy, wygodniejszy i łatwiej go dostać na rynku wtórnym.


ni powiedzialbym ze mam baloniasta gume na aucie,
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Radi » 22 mar 2010, o 17:10

Miałem takie barumy kiedyś tyle że na 7 calowej feldze było na równi bez naciągu a co do oponki to byłem bardzo zadowolony i na mokrym i na suchym. kumpel kupił odemnie te koła i też sobie chwali
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Legionista » 22 mar 2010, o 18:14

LeszekGT napisał(a):Niestety 195/45 na 7,5 cala nie wygląda za ładnie. Ogólnie za baloniasto.


45 profil za baloniasto wygląda no Leszku dałes teraz do pieca...
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez LeszekGT » 22 mar 2010, o 18:58

Legionista napisał(a):dałes teraz do pieca...
Wiesz, to tam moje subiektywne odczucie, nikomu zdania nie narzucam. Ogólnie dla niektórych nawet 195/40 robi za mały naciąg i wkładają już Nankangi.

195/45 zakłada się już raczej na 9-calową felgę, żeby był ładny stretch.

Ale niepotrzebnie to piszę, bo i tak każdy założy oponkę jak mu tam wygodniej. Nie każdy przecież musi naciągać oponki :]
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez Legionista » 22 mar 2010, o 19:09

LeszekGT napisał(a):Ale niepotrzebnie to piszę, bo i tak każdy założy oponkę jak mu tam wygodniej. Nie każdy przecież musi naciągać oponki :]


Dokladnie Lechu
LeszekGT napisał(a):Wiesz, to tam moje subiektywne odczucie, nikomu zdania nie narzucam.


Prawda nikomu

LeszekGT napisał(a):Ogólnie dla niektórych nawet 195/40 robi za mały naciąg i wkładają już Nankangi.


na codzienna jazdę profil 40 to juz masakra .... chyba ze sie ma auto na weekendy tylko to można sobie pozwolić na super naciąg ....
A czemu zakopują nankang bo za idealne do naciągu - i dlatego sam takie zakupuje na szeroką stal
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Radi » 22 mar 2010, o 21:30

Legionista napisał(a):na codzienna jazdę profil 40 to juz masakra


da rade nie przesadzajmy

A czemu zakopują nankang bo za idealne do naciągu


zakupują nankangi bo robią wąskie rozmiary na niskim profilu
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mazz » 22 mar 2010, o 21:56

Ja posiadam takowe opony i powiem ci że wybuliło mi opone po 3 miesiącach ogólnie fajnie się jeździło ale....
Avatar użytkownika
Mazz
VIP
 
Posty: 398
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:36
Lokalizacja: Medyka

Postprzez Legionista » 22 mar 2010, o 22:04

Radi mk3 napisał(a):zakupują nankangi bo robią wąskie rozmiary na niskim profilu


i dlatego idealnie nadają sie na naciąg - daj taki taki sam profil np. klebera i zobaczysz co sie stanie ....
Co do profilu 40 to jak masz piekne drogi kolo domu to możesz sobie jezdzić :mrgreen: ja takowych nie posiadam i dlatego max profil to 45
Jak ktoś lubi sie lansowac przy 30km przez miasto to prosze bardzo i niech nawet maja 30 profil, jak lubie z******** a nie toczyć sie jak żółw :roll:
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości