Jakie koło lepsze

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Jakie koło lepsze

Postprzez Marcinek_189 » 14 cze 2013, o 19:29

Interesuje mnie co lepiej zapikować do golfa III kit MTS 45/35
15 czy 16 bo nie wiem czy kombinować z 16 ET 37 myślę o 7,5 cala czy obecną 15 ET45 gdzie przy 6 calach potrafi przytrzeć o rant gdzie nie chciał bym ich klepać.
Marcinek_189
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:25
Lokalizacja: Podlaskie

Jakie koło lepsze

 

Postprzez szatannn » 14 cze 2013, o 22:47

jeśli przy kicie 45/35 koło 15 przyciera o rant z tym et... jak nie chcesz grzebać nic to zostaw to co masz i po sprawie na moje.
szatannn
Badacz tematu
 
Posty: 339
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 23:20
Lokalizacja: PKR

Postprzez Marcinek_189 » 15 cze 2013, o 12:29

A co powiecie o 16 ET37 7,5 cala oponka 195/45? potrzebna interwencja w ranty?
Marcinek_189
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:25
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez saszelqq » 15 cze 2013, o 17:33

Z tyłu nie trzeba będzie nic klepać, a z przodu i tak Ci nie dobije opona do rantu, więc lux blux :-D Można wiedzieć jaki wzór ;>
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Marcinek_189 » 15 cze 2013, o 18:52

Rozmyślam nad szeroką stalą z opla bo vag 16 4x100 chyba nie produkowal. To rozumiem że smiało mogę zacząć poszukiwanie stali i jej modernizację na 7,5 bez zadnego rozczarowania potem ze bede smuszony interweniowac w ranty bo nie chce narazie ich ruszac.
Marcinek_189
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:25
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez saszelqq » 15 cze 2013, o 21:54

Marcinek_189, moim zdaniem na przodzie 7.5J będzie w sam raz, na tył nawet więcej, ale dokładnie Ci nie powiem do ilu wejdzie bez kombinowania.
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 16 cze 2013, o 02:03

15x7" ET28 z przodu jest bez sierpa na równiutko z krawędzią, z tyłu jakieś 1,5cm do rantu, może trochę mniej (bez sierpów - podkreślam)

7,5 ET35 powinno więc wejść bez najmniejszego problemu z przodu, z tyłu to w ogóle nie ma o czym mówić ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Marcinek_189 » 16 cze 2013, o 08:12

W tym problem że ET mam do wyboru 37 lub 43.
Marcinek_189
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:25
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez palio » 16 cze 2013, o 08:28

Ja bym brał ET 37. Koło będzie bardziej wysunięte względem amora.
Felga z ET 47 bardziej schowa się w nadkolu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 16 cze 2013, o 13:47

Marcinek_189, no to tym bardziej przy ET37 będzie luz ;) 47 za dużo, felga się schowa mocno do środka
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości