jakie felgi???

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

jakie felgi???

Postprzez buli84gt » 26 lis 2007, o 21:57

:arrow: www.rtec.pl
nie wiesz jakie fele zamontowac????
przymierz jak beda wyglądac w twoim aucie ;)
Avatar użytkownika
buli84gt
Czytacz
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:42
Lokalizacja: poznań / biedrusko

jakie felgi???

 

Postprzez PiJey88 » 26 lis 2007, o 23:20

OMG :shock: :shock: :shock:
jakie ceny za BORBETY T
chyba im coś na głowe padło
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez buli84gt » 26 lis 2007, o 23:43

mam zniżki heheheh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
buli84gt
Czytacz
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:42
Lokalizacja: poznań / biedrusko

Postprzez czorny27- » 27 lis 2007, o 19:45

fele spoko ale cenyyyyyyyyyyyyyyyyy...........koooosmicznnnnnnneeeeeeee!!!!!!!kopsnij tej znizki to skorzystam he he he
czorny27

aktualne foto str.1
zlot PleszeVW str.27
nowe kolo na sezon 2009 brock B5 16'' str.19,polerka rantu str.20
sesja sezon 2009!!! str.22!!!
recaro gti edition str.17!!
foty sezon 2008 str.8!!!!!!!!!!!
zlot golf3.pl str.6!!!
Avatar użytkownika
czorny27-
Members
 
Posty: 720
Dołączył(a): 25 paź 2007, o 18:20
Lokalizacja: kutno

Postprzez buli84gt » 27 lis 2007, o 20:26

widzisz. mnie narazie nawet po zniżkach na nie nie stac. :-/
Avatar użytkownika
buli84gt
Czytacz
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:42
Lokalizacja: poznań / biedrusko

Postprzez czorny27- » 27 lis 2007, o 20:41

buli84gt, heh.......wygladałyby super no ale za taka kaske :-/ :-/ potrzebny gruba i głeboka kieszeń a takiej nie mam a szkoda :cry:
czorny27

aktualne foto str.1
zlot PleszeVW str.27
nowe kolo na sezon 2009 brock B5 16'' str.19,polerka rantu str.20
sesja sezon 2009!!! str.22!!!
recaro gti edition str.17!!
foty sezon 2008 str.8!!!!!!!!!!!
zlot golf3.pl str.6!!!
Avatar użytkownika
czorny27-
Members
 
Posty: 720
Dołączył(a): 25 paź 2007, o 18:20
Lokalizacja: kutno

Postprzez buli84gt » 27 lis 2007, o 20:46

ja mam grubą i głęboką kieszeń ale...dziurawą!!! :cry:
Avatar użytkownika
buli84gt
Czytacz
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:42
Lokalizacja: poznań / biedrusko

Postprzez mike102 » 18 gru 2007, o 01:09

Witam. Podlacze sie pod temat zeby smietnika nie robic.
Co sadzicie o tych felgach? :
http://moto.allegro.pl/item279478003_h1 ... nowe_.html

Mam trojke z 95 roku 1,9 tdi na seryjnym zawieszeniu, wiec moze 16tka nie bedzie o nic tarla... ?
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez PiJey88 » 19 gru 2007, o 09:38

dla mnie lipa, za duzo dzior i lipnie bedzie wyglada?o... poszuka?bym czegos innego
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mike102 » 3 sty 2008, o 01:53

Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez Imper » 4 sty 2008, o 00:44

jak dla mnie bomba:D:D :-P naprwde ladniutkie gratuluje dobrego gustu

[ Dodano: 2008-01-03, 23:45 ]
szkoda ze nie 16 ale i tak fajniusie :-P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mike102 » 4 sty 2008, o 11:44

16" nie bylo, ale i tak od poczatku bylem nastawiony na 15" ;)
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Następna strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości