killah napisał(a):Ale z kimś kto usuwa wycieraczki z golfa na temat bezpieczeństwa dyskutować nie będę
Mogę sobie na to pozwolić bo w deszczu auto stoi w garażu .. także nie widzę problemu .
Ale nie róbmy bałaganu .... wracając do tematu :
Jeżeli śruby są wyprodukowane do przykręcania kół , budowa ich jest niższa niż standardowe z niższym łepkiem to znaczy ze są niebezpieczne
http://www.wulmarex.com.pl/product-pol- ... -torx.html
http://www.alufelgi.net/106-sruby_m12x15_imbusowe
Killah zwróć uwagę jak mocuję się felgi w autach sportowych , japońcach ,hondach , dostawczych mercedesach .Tam nie ma śrub do kół a są wyłącznie nakrętki o grubości owiele mniejszej niż łepek śruby . Masz szpilki w piaście. Zerwanie 5 nakretek jest niemożliwe w takim razie dlaczego miała by sie zerwać ori śruba z krótszym łepkiem która jest wzmacniana i ma twardość 10,9 i ma zastosowanie do przykrecania kół w autach ?