Czy będą pasować do golfa 3

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Czy będą pasować do golfa 3

Postprzez dawid1994 » 6 cze 2015, o 09:29

Witam mam takie pytanko do Was przyjeciale jestem tutaj nowy . Mam golfa 3 moje pytanie brzmi czy koła borbet t 4x100 4x7.5j R16 ładnie spasują sie na golfiku wcześniej miałem r16 z rantem ale szerokie 9 J i przód wystawał mi około 3 cm z jednej strony do porównania dystansem na tył o grubości 1.5 cm nie mogłem wyrównać aby koło wystawały równo. Dlatego sprzedałem moje aluski i planuje zakupic borbetki jest również możliwośc kupna na przód 7.5 j i na tył 9 j jakie jest wasze zdanie ?

felgi z tej aukcji : http://olx.pl/oferta/borbet-t-z-oponami ... a9phd.html

Dzięki pozdrawiam, Przeprasz jeśli popełniłem jakieś błedy.
dawid1994
 

Czy będą pasować do golfa 3

 

Postprzez palio » 6 cze 2015, o 09:32

7,5 et 35 z przodu będzie ok
9 z et 15 z tyłu będzie wystawać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dawid1994 » 6 cze 2015, o 13:56

Kolego dzięki za podpowiedź lecz miałem z tyłu już felge 9J i bez dystansu nie wystawały po za obrys auta :P Et chyba miały małe bo przód mi strasznie wystawał może ktoś z Twoicj znajomych ma 9J na tyle z ET15 i mógłby coś doradzić :D pozdro :-) ;-)
dawid1994
 

Postprzez x911x » 6 cze 2015, o 22:50

ja na tyl zakladam 8,5j et30 i musze sie ratowac dystansem bo sie chowaja w nadkola a chce wypchnac
x911x
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Mario GT » 6 cze 2015, o 23:36

dawid1994, się upewnij dokładnie z ET felg , bo z samego chyba nic nie zdziałasz. ;-) Golf III ma fabryczne ET 45 . Każde mniejsze ET wypycha bardziej koło na zewnątrz.Także żeby to jakoś fajnie wyglądało to najlepsza opcja to ET 35 na przodzie .Nie sama szerokość felgi ma znaczenie ;-)
Avatar użytkownika
Mario GT
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 911
Dołączył(a): 28 sie 2012, o 19:27
Lokalizacja: Tychy
Silnik: 1.8 ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez x911x » 7 cze 2015, o 10:08

Zgodze sie z mario et 35 na przod ja mam 17,7,5j et 35 akurat mi sie zgralo idealnie;] ale golf golfowi nie rowny nie wiadomo czy cos nie bylo robione.musisz zalozyc zobaczyc
x911x
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez tomas7 » 7 cze 2015, o 13:45

Ja mam 9J et30, dystans 0.5cm i wystaje rant za obrys. Bez dystansu jest prawie równo.
Avatar użytkownika
tomas7
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4 kwi 2014, o 19:44
Lokalizacja: okolice Lublina

Postprzez dawid1994 » 22 cze 2015, o 08:54

Dzięki chłopaki za podwiedźi !!! jesteście wielcy !!! :D ;-) ;-) ;-) ;-) pozdro golfiarze :)
dawid1994
 

Postprzez deusiwo » 23 cze 2015, o 13:58

Obrazek Obrazek

215/40/16 9J ET15, lekko wystaje, po załóżeniu sierpa jest na równo
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 24 cze 2015, o 18:38

ja ma 7,5J et 35 i 9J et 30 na 9J jest na równo z rantem sierpa przód jest za to schowany i tam dystans 7mm by było na równo

Obrazek
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez koremi » 26 cze 2015, o 15:25

Podepnę się pod temat bo i pytanie podobne:
Obecnie mam 15tki bbs 473 ori 6j15h2 ET45 na tym opony 195/50.
Chciałbym kupić borbet t na przód 7.5 cala i na tył 9 cali ET30 .na przód 205/45/16 a co z tyłem?
Czy też 205tki?
Czy ktoś ma może zdjęcie jak wyglądają takie felgi z 205tkami na 9cali?
Golf 3 gt z sierpami, na seryjnym zawieszeniu.
I ostatnie subiektywne pytanie: jak to będzie wyglądać?Czy auto pójdzie w dół, w górę?
koremi
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 lut 2015, o 21:18
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez gesiakCBR » 29 cze 2015, o 14:59

Miałem na 9J 205/45 16 i fajnie to nie wyglądało, straszny balon się zrobił, teraz mam 195/40 i jest idealnie, ale to zależy czy lubisz naciąg ;p
Przód mam 7.5J założyłem 165/40, naciąg był za duży i powietrze uciekało, opona spadła z felgi, auto tak siadło że wahacz był 2cm nad ziemią :D teraz mam na przodzie 195/45 i jest nawet spoko, także takie coś polecam, pozdro
gesiakCBR
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 11:24
Lokalizacja: Krosno


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości