8,5 J 17" ET 30

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

8,5 J 17" ET 30

Postprzez lukasz16100 » 4 kwi 2015, o 11:21

Witam, mam pytanie czy wejdzie mi 17 8,5 J et30 do mojej vr6 synchro rozstaw 5x112 czyli na adapterach na 5x100 aktualbie mam 25mm przod 35mm tyl ale to wiem na pewno ze bedzie wystawac wiec dam do stoczenia i zostawie przod 15mm tyl 25mm. Dodam ze opona bedzie 195/40/17. Chcialbym idealny spas. Czy ktos moze mial taki komplet na samochodzie w 17 calach 8.5 J albo podobny ? Czy nie bedzie problemu typu trze o amortyzator. Auto na gwincie z wyklepanymi blotnikami.
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

8,5 J 17" ET 30

 

Postprzez Radi » 4 kwi 2015, o 15:04

No nie wiem wolałbym to ogarnąć bez adapterów na srubach pływających bo mimo wszystko wyjdzie małe et i raczej nie da się tego upchnąć żeby nie wystawało
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mack. » 7 kwi 2015, o 17:49

8,5x17 et15 to to bedzie wystawac jakieś 2 cm poza obrys z przodu
lukasz16100 napisał(a):Czy nie bedzie problemu typu trze o amortyzator.
predzej o błotniki
z 5x112 na 5x100
Radi napisał(a):na srubach pływających

:zdziwko:
Mack.
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 cze 2014, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 7 kwi 2015, o 19:18

Radi napisał/a:
na srubach pływających


racja mój błąd źle policzyłem ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mack. » 9 kwi 2015, o 15:05

luzik ;-)
lukasz16100, co to za felgi? :-)
Mack.
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 cze 2014, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lukasz16100 » 20 kwi 2015, o 16:39

Mack., Miały być artec, ale w końcu padło na RH ZW1 17'' 8,5J ET53 na dystansie tył 35, przód 25, spasowało idealnie, jeśli chodzi o miejsce między felga a gwintem (tylko że nie mogę z przodu zejść niżej bo felga jest na mm pod nakrętką od gwintu). Będzie trzeba pomyśleć nad wszystkimi czterema dystansami po 35mm lub przynajmniej na przodzie 30mm i wtedy będę mógł zejść niżej tak jak chce :)

[ Dodano: 2015-04-20, 15:41 ]
A wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez Radi » 20 kwi 2015, o 18:49

Wywal z przodu helpery (te małe sprężyny pomocnicze) to zyskasz jeszcze kilka cm.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez x911x » 10 maja 2015, o 20:08

wlasnie ja mam problem mam 17 8,5j et30 seryjne zawieszenie,chce zalozyc na to opone 195/40. Patrzylem sama felge tyl wystaje do 2cm jakos a przod to 4-5 cm jeszccze sie boje ze jak zaloze opony to moze mi tyl trzec o wlew do baku i przod cos moze trzec ogolnie mysle by zalozyc 7,5j tylko nwm czy sie spasuje czy bedzie wystawac ogolnie prosze o wasza pomoc co byszcie zrobili? :-(
x911x
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez PiJey88 » 10 maja 2015, o 20:18

ja jeździłem na 17" 8,5 z przodu z ET 51 + dystans 35mm, czyli wychodziło około ET 16 i było ok, miałem zaklepane ranty tylko, czasem przycierało minimalnie, ale bez tragedii, z tyłu miałem 9,5 cala i dystans 25 mm, tam jedyny problem to tylko możliwość przycierania o belkę, o wlew paliwa się nie martw

jeśli chcesz toczyć dystanse to nie rób cieńszych niż 18-20mm jeśli chcesz żeby było dość bezpiecznie, ja bym się nie odważył jeździć na 15 mm gwintu (weź pod uwagę że śruby nie dobierzesz tak idealnie aby wykorzystała cały gwint, musisz mieć szparę ze 2-3mm aby śruba nie dotykała końcówką piasty) :mrgreen:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez x911x » 10 maja 2015, o 20:32

narazie chodzi mi oto by je spasowac rowno z nadkolem a nie mam dystansow wlozonych nic i wystaja przod i tyl mysle czy poszerzac nadkola czy bo tyl chce 8,5j przod to 7,5j wszysto bez dystansow tylko jedynie na piescieniu kontrujacym wiadomo i wystaje
et30 chyba ze zmiana et pomoze
x911x
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez GolfiarzJR » 10 maja 2015, o 20:51

x911x, Moze spróbuj pakiet GT/GTI sierpy załozyć , daje to moze z 1cm , a nóz nie będziesz musiał poszerzać
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1425
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez x911x » 10 maja 2015, o 23:59

wlasnie mysle co zrobic bo napewno na prozd beda szly 7,5j 17 albo dam 16 mu nwm naprawde lipa jest
x911x
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Następna strona

- - - kwarcowe Łódź



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości