195/45 r15 + rant

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

195/45 r15 + rant

Postprzez Chudy155a » 11 maja 2014, o 22:44

Siemka czy felgi 15 + opony 195/45 będą ok na gwint ? i czy nie będzie opona za szeroka do 1.6? 75km
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

195/45 r15 + rant

 

Re: 195/45 r15 + rant

Postprzez pawelus6 » 12 maja 2014, o 09:27

Chudy155a napisał(a):Siemka czy felgi 15 + opony 195/45 będą ok na gwint ? i czy nie będzie opona za szeroka do 1.6? 75km



Będzie dobra - ale tez zalezy ile chcesz obnizyc. Wiadomo mniejsza felgia i profil opony pozwola go nizej dać :)
U mnie mam z przodu 195/50, tył 205/50 i udało mi sie uzyskac ok 60mm.

Co do silnika to powinien dać radę, w AAZ mam podobną moc i jeździ się tym nawet dobrze, tylko strasznie nie raz koleiny czuć :D
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Siw3k » 12 maja 2014, o 12:19

Chudy155a, wszystko zależy też od et felgi ja mam u siebie na przodzie 7,5J ET35 z oponą 195/45 i powiem ci opona na mm jest do gwintu i casami delikatnie mi o ranty przy trze ale mam max obniżony na gwincie także wszystko wiesz zależne od ET ile ma J
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 12 maja 2014, o 14:38

Siw3k, Myślałem np o Steffan 4x100 tył 8JX14H2 ET15 , przód 7JX14H2 ET24
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez Siw3k » 12 maja 2014, o 16:06

przód może ci przycierać bo będziesz miał 5mm szerzej do rantu niż ja co mam a tył będziesz miał spoko 2mm do rantu szerzej niż u mnie także na tył dawaj oponkę 195 będzie git
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez chomik » 12 maja 2014, o 16:37

Siw3k napisał(a): ale mam max obniżony na gwincie także wszystko wiesz zależne od ET ile ma J

to masz kiepski gwint ... bo koza ze hoho albo snickers bo ktoś gwiazdorzy ;)
Siw3k , jak możesz porównywać r15 z r16 ... 15stke bedzie owiele prościej upchnąć w nadkolu przy srogiej glebie .

Wszystko zależne jest od ET felgi , może być bardzo szeroka ale uratuje cie ET itd .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Grzesiek2507 » 12 maja 2014, o 20:08

Siw3k, ale pisalem u Ciebie w temacie, ze Chomik sie odezwie z tym max skreconym gwintem :hyhy:

A oponkab edzie wystarczajaca. Dla tych schimdtow co podales nie wiem jak tyl wyjdzie, bo przod bedzie na rowni z nadkolem i nie bedzie zadnego problemu z przycierka o sprezyne. Nie wiem skad nagle taki problem z przycierka o zawias? Z reguly chodzi o rant :wstyd:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Siw3k » 12 maja 2014, o 21:05

chomik napisał(a):to masz kiepski gwint ... bo koza ze hoho albo snickers bo ktoś gwiazdorzy ;)
Siw3k , jak możesz porównywać r15 z r16 ... 15stke bedzie owiele prościej upchnąć w nadkolu przy srogiej glebie .

Wszystko zależne jest od ET felgi , może być bardzo szeroka ale uratuje cie ET itd .


chomik jak czytałeś wyżej co pisałem wszystko jest zależne od et
a i tu jest moje nie doczytanie że r15 :lol: :wstyd: i tu też chomik masz racje bedzie o wiele prościej upchnąć w nadkolu przy srogiej glebie

a tak na marginesie chomik zajedź do mnie pod chate to zobaczymy jak daleko staniesz od mojej chaty miałem chęć wywalić helpery ale dojazd do domu mi na to nie pozwala :wstyd:
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 12 maja 2014, o 21:25

Siw3k napisał(a):a tak na marginesie chomik zajedź do mnie pod chate to zobaczymy jak daleko staniesz od mojej chaty miałem chęć wywalić helpery ale dojazd do domu mi na to nie pozwala :wstyd:


Obrazek

Chomikowi chodzilo o to, zebys nie robil podniety z tego, ze masz skreconego na sam dol, bo on tez niby mial, a widac roznice :mrgreen:


Co do tematu to nie wiem, moze autor niech kupi najpierw jakies kolo i dopiero bedziemy myslec? Bo tak w ciemno to nie ma co. Przykladowa opona bedzie dobra w zaleznosci od upodoban. Dla mnie i Siwka ok, dla Chomika to juz balon :lol:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Chudy155a » 12 maja 2014, o 21:59

Nie chcę profilu większego niż 195/45 ew może być 14 wtedy gwint niżej posadzę aktualnie mam 195/60 14 i nie ma dziury ale mam jeszcze zapas na gwincie wiec 15 195/40 myślę że będzie idealnym wyborem
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Następna strona




Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości