14 czy 15 cali

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez mebel » 26 sie 2013, o 18:25

dolacze sie do tematu,

mam do kupienia od kumpla szeroka stal 14x8,5 i 14x9,5, gwint u siebie mam, tylko nie wiem czy to bedzie dobrze gralo w golfie. foto pogladowe:

Obrazek
mebel
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 21:00
Lokalizacja: Racibórz

 

Postprzez hanawald » 26 sie 2013, o 20:22

Dargas daj 15 ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 26 sie 2013, o 23:37

115" serduszka 5x100 mam na sell, dobra baza pod szeroką stal bo prościutkie ;) na pw jak ktoś chętny :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez saszelqq » 27 sie 2013, o 00:24

Opik napisał(a):115" serduszka 5x100 mam na sell, dobra baza pod szeroką stal bo prościutkie ;) na pw jak ktoś chętny :D

Oj chyba kolega ma 4x100 :-P
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 27 sie 2013, o 00:38

saszelqq napisał(a):
Opik napisał(a):15" serduszka 5x100 mam na sell, dobra baza pod szeroką stal bo prościutkie ;) na pw jak ktoś chętny :D

Oj chyba kolega ma 4x100 :-P


wiem, ale może ktoś inny śledzący temat będzie zainteresowany :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 27 sie 2013, o 00:44

Opik napisał(a):saszelqq napisał/a:
Opik napisał/a:
15" serduszka 5x100 mam na sell, dobra baza pod szeroką stal bo prościutkie na pw jak ktoś chętny

Oj chyba kolega ma 4x100


wiem, ale może ktoś inny śledzący temat będzie zainteresowany


Z takimi ogłoszeniami zapraszam do działu Sprzedam. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Michu! » 28 sie 2013, o 12:11

sory, ze sie wbijam w temat ;-) dla golfa 1,4 jakie alumki? 14 czy 15 beda dobre zeby jakos to jezdzilo?

bez gleby jestesmy :mrgreen:
Avatar użytkownika
Michu!
Badacz tematu
 
Posty: 345
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 11:30
Lokalizacja: Knurów
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 28 sie 2013, o 12:19

Michu! napisał(a):dla golfa 1,4 jakie alumki? 14 czy 15 beda dobre zeby jakos to jezdzilo?


Będzie jeździć tak samo na 14 czy 15. Chodzi o to by z szerokością nie przesadzić a może jestem w błędzie?! :hyhy:
Szukaj 15 4x100 w szerokości 6,5 - 7" i będzie ok.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 28 sie 2013, o 12:45

oczywiacie ze nie bedzie tak samo jezdzilo, wazny jest profil jeszcze ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Michu! » 28 sie 2013, o 13:25

dzieki za odpowiedz :-D przynajmniej wiem w co celowac, obecnie jezdze na 14 opony --> balon :lol: ale jak dojde do kasiory znow to jakies 15 i niski prosil chce, na razie mam wydatek na lakiernika i blotniki, bo ruda zaczela sie goscic za bardzo..
Avatar użytkownika
Michu!
Badacz tematu
 
Posty: 345
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 11:30
Lokalizacja: Knurów
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 28 sie 2013, o 13:29

moze moje bys chcial? ;) 15x7 et28 5x100
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez saszelqq » 28 sie 2013, o 13:41

Opik napisał(a):moze moje bys chcial? ;) 15x7 et28 5x100

1.4 i rozstaw 5x100 ? :wstyd:
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości