Zamek od kierowcy

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 21 paź 2010, o 23:08

ale sprawdziłeś węzyki do wszystkich drzwi klapki wlewu i klapy bagażnika? Wygląda na nieszczelność na wezykach
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez radomiak » 21 paź 2010, o 23:22

sprawdzilem tylko w gumie miedzy dzwiami a karoseria. :wstyd:
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Ryjek » 21 paź 2010, o 23:45

ja tak miałem jak wiosełko źle wyszlifowane mialem ze nie domykalo tak jakby, po paru dniach sie wkurzyłem nowe wiosełko porzadnie zrobiłem i śmigam
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez killah » 22 paź 2010, o 00:21

jak są nieszczelności to pompka długo pracuje
killah
 

Postprzez mani51 » 24 paź 2010, o 09:48

a ja szukałbym problemu w drzwiach pasażera bo z nimi jest coś nie tak gdy zamyka je centralny a jak zamykasz kluczykiem to jest ok. W zamkach masz czujniki zamknięcia więc jeśli zamykasz kluczykiem to sterownik dostaje sygnał że wszystkie są zamknięte i jest koniec a jak zamykasz od strony kierowcy i nie zamknie Ci drzwi pasażera np z powodu nieszczelności siłownika to po kilku sekundach sterownik załącza drugi raz pompkę żeby domkąć otwarte zamki

spróbuj zrobić mały test - odłącz wężyk od drzwi pasażera i zaślep go czymś póżniej zamknij drzwi i zablokuj ręcznie ryglem i wtedy zamykaj kluczykiem drzwi kierowcy i zobaczysz jak będą reagować inne zamki
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości