Wiązka pompki - pytanie

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Wiązka pompki - pytanie

Postprzez Decybel_Pl » 18 gru 2014, o 18:25

Ktoś z was koledzy orientuje się gdzie najbardziej w stronę przodu samochodu można znaleźć przewody idące do pomki centralnego zamka? Nie chce mi się targać wszystkich progów plastikowych i wykładziny, żeby to idąc po wiązce znaleźć, a może ktoś z Was przy okazji jakichś walk znalazł? Chodzi mi konkretnie o sygnały (szary i zielony przewód), nie o zasilanie.
Decybel_Pl
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 lis 2014, o 04:20
Lokalizacja: Kęty

Wiązka pompki - pytanie

 

Postprzez lukszumk3 » 18 gru 2014, o 20:57

Cała wiązka leci po lewej stronie w progach aż do samego przodu, potem kawałek w górę i w stronę bezpieczników, a sygnały o ile pamiętam idą do przelotki i do drzwi kierowcy.
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Postprzez Radi » 18 gru 2014, o 21:14

Pewnie chodzi ci o podłączenie alarmu, pod klamka do otwierania maski znajdziesz taka podłużną kostkę z wyglądu przypominajaca krzyż tam znajdziesz sygnał.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 19 gru 2014, o 22:09

Decybel_Pl, montować alarm czy sterownik najwygodniej przy pomce, a jeśli chcesz z przodu - masz te kable w wiązce do każdych dzwi. I starczy na przyklad zdjąć rączkę klapu i plastyk pod nią i tam w wiązkach do złącza wiązki drzwiowej wygodnie się podlączysz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Decybel_Pl » 24 gru 2014, o 12:20

Dzięki za odpowiedzi, faktycznie, podłączałem sterowany pilotem "alarm" do ori centralnego. Postanowiłem na początek wpiąć się przy pompce, ale niestety - chyba moja centralka podaje zbyt długi sygnał zamknij/otwórz :( Dodam od razu że mam do wyboru 0.5 i 3.5 sekundy i wybrałem zworką tą pierwszą opcję. A podawanie zbyt długiego sygnału objawia się tym, że przy każdym otwarciu/zamknięciu auta jeżdżą mi szyby (mam domykanie oryginalne) :/ Stąd teraz moje kolejne pytanie do Was, bo może ktoś pamięta: który przewód odpowiada za otwieranie szyb po przytrzymaniu przekręconego kluczyka? Bo to że się domykają jak uzbrajam alarm/zamykam auto mi ani trochę nie przeszkadza (przynajmniej nie zostawię uchylonej i mi nie naleje do środka na deszczu:) ) ale otwieranie bym chciał unieszkodliwić, bo i tak nie mam pomysłu po jaką cholerę wogóle coś takiego jest.... Z góry dzięki za pomoc.
Decybel_Pl
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 lis 2014, o 04:20
Lokalizacja: Kęty

Postprzez pablomed » 27 gru 2014, o 00:44

Decybel_Pl, ustawiłeś dobrze na pół sekundy. Przewody niestety są te same od otwierania zamka i szyb, stąd problem. Z tym że powinno to działać tak, że jeśli odczekasz trochę z 10 -30 sekund ( po zamknięciu pilotem) to wówczas już po otwarciu pilotem centrala szyby nie powinny się otworzyć, czyli w praktyce to nie przeszkadza bo działa tylko wtedy kiedy bawisz się raz za razem otwieraniem/zamykaniem albo wtedy gdy wyjdziesz z auta zamkniesz i zaraz otwierasz bo czegoś zapomniałeś, spróbuj więc odczekać i sprawdź jeszcze raz jeśli nie pomoże pytaj dalej.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości