usunięcie przepływomierza 2.0 8v

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

usunięcie przepływomierza 2.0 8v

Postprzez michalm92 » 12 cze 2010, o 17:13

Witam, wychodzę do was z zapytaniem który układ połączenia kabelków od przepływomierza jest najkorzystniejszy. Wiem że silnik może chodzić bez przepływomierza (chcę dokonać modyfikacji układu dolotowego) jeśli połączymy któreś z przewodów z wtyczki, chcę jednak wiedzieć która kombinacja jest najkorzystniejsza.
Kierowco pukając się w czoło pokazujesz najsłabszą część swojego Ciała.

Św. Krzysztof jedzie z tobą do 120km/h powyżej tych prędkości na jego miejsce zasiada Św. Piotr.
Avatar użytkownika
michalm92
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 10:24
Lokalizacja: Łódź

usunięcie przepływomierza 2.0 8v

 

Postprzez pablomed » 13 cze 2010, o 11:11

michalm92, typ silnika, chodzi o to jaki przepływomierz: starego typu klapkowy czy nowszy z gorącym drutem. Poza tym nie sądzę żeby było to możliwe co chesz zrobić i żeby silnik dobrze chodził, bo jest to podstawowy czujnik wpływający na skład mieszanki
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez michalm92 » 13 cze 2010, o 12:19

Chodzi o przepływomierz starego typu klapkowy.
Kierowco pukając się w czoło pokazujesz najsłabszą część swojego Ciała.

Św. Krzysztof jedzie z tobą do 120km/h powyżej tych prędkości na jego miejsce zasiada Św. Piotr.
Avatar użytkownika
michalm92
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 10:24
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomed » 13 cze 2010, o 21:29

Nie mam pojęcia jak sobie to wyobrażasz, skąd sterownik ma wiedzieć jak dawkować paliwo jeśli pozbawisz go najważniejszego czujnika dawki powietrza, Chodzić będzie chodził, byle jak w trybie awaryjnym. No chyba że znajdziesz zaawansowanego elektrnika samochodowego który całkowicie zmieni oprogramowanie sterownika, zareczam ci nie znajdziesz takiego co to zrobi w niskiej cenie. Napisz lepiej o jakie modyfikacje ci chodzi. Zawsze możesz zamiast wtrysku Digifanta założyć wtrysk Simos z nowszych GTI, które mają nowszy przepływomierz, ze 4-5 stówek starczy na to, może i mniej by się udało. Zerknij na modufikacje w dziale speed z forum golf.pl, dotyczące digi (skrót od Digifant czyli marka wtrysku twojego silnika)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Imper » 13 cze 2010, o 21:54

nie znam sie az tak bardzo na DIGI ale jak to jest rozwiazane w ABFie skoro tam nie ma przeplywki? NIBY tez digi ale jednak jest to nieco inaczej zrobione
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 13 cze 2010, o 22:32

Czujnik ciśnienia powietrza w dolocie ( MAP sensor ) jeste w sterowniku silnika ABF, podłączony wężykiem podciśnieniowym, robi to samo z grubsza co przepływomierz.
Wtryski jednopunktowe sa pozbawione tego rodzaju czujnika. Rezzta silnikków z mk3 ma przepływomierz albo MAP sensor
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron