Test przekaźnika 167

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Test przekaźnika 167

Postprzez godzik » 30 sie 2015, o 21:17

Mam drobny problem przy składaniu golfa (silnik był wyciągnięty). Mianowicie wszystko niby podpiąłem, ale nie podaje mi paliwa i teraz dwie opcje:
1) źle podpiąłem komputer, którejś wtyczki mi brakuje i przez to nie włącza pompy paliwa.
2) przekaźnik 167

I najpierw tym drugim się zajmując. Wygląda on tak:
https://drive.google.com/file/d/0B4gKsu ... sp=sharing
czyli jak podepnę żaróweczkę na pinach 87/30, a następnie dam napięcie na pinach 85/86 to żarówka powinna się zapalić, dobrze myślę, nie?
Bo się nie zapala i zbija mnie to z tropu, bo niby przekaźnik cyka, czyli się przełącza, ale tak jakby nie przekazywał prądu.
Avatar użytkownika
godzik
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1 kwi 2013, o 13:11
Lokalizacja: Tychy

Test przekaźnika 167

 

Re: Test przekaźnika 167

Postprzez adams » 1 wrz 2015, o 01:16

Co do opisu sprawdzenia dzialania przekaznika to jeżeli robisz to tak jak opisałeś to się mylisz maestro ! Na Piny 85/86 cewka podajesz napiecie ( tutaj masz racje) ale co do 30/87 to podepnij pod jeden pin (dajmy na to 30) podepnij "+" zasilania a na drugi pin (czyli zostaje nam 87) podlacz do "+" żarówki. A mase od zarowki daj bezpośrednio do "-". Przekaźnik robi za przełącznik a z tego co napisales to zrozumialem że Ty podlaczyleś "+" od żarówki pod jeden pin przekaznika a "-" od żarówki pod drugi pin przekaznika.
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Test przekaźnika 167

Postprzez godzik » 1 wrz 2015, o 06:18

No widzisz, faktycznie się z tym zamotałem, dzięki. Sprawdzę to sobie dzisiaj dokładnie.
Avatar użytkownika
godzik
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1 kwi 2013, o 13:11
Lokalizacja: Tychy





Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości