Witam, mam problem z moim licznikiem TRW było tak że zaczęła mi migać żarówka od podświetlenia wymieniłem na nową nie świeciła wkręciłem jeszcze inna też na początku nie świeciła po czym się zapaliła i z tyłu licznika poszedł dym jak zapalam na zapłon to świecą lekko światła awaryjne drogowe a jak włączę światła to zaczyna coś piszczeć a do tego nie podświetla mi niczego licznika nawiewów włącznika świateł zrobiłem mostek na 13 i 1 pinie i zaświeciło ale licznik dalej nie działa jak go rozkręciłem to zauważyłem że ma przepaloną ścieżkę pod wtyką da sięt o jakoś naprawić zalutować albo coś czy nie da rady ? na razie jeżdżę na starym liczniku i na nim wszystko działa podświetlanie itp bez mostka
PabloSBT napisał(a):da sięt o jakoś naprawić zalutować albo coś czy nie da rady ?
Ścieżkę można zreanimować kawałkiem przewodu ale wróżę tu agonię licznika.
Ścieżka sama z siebie raczej się nie przepaliła.
Musiał popłynąć dość duży prąd który ją uszkodził, więc uwalone może być coś innego w liczniku.
no właśnie też tak myślałem szkoda mi tego licznika bo miał przebieg taki sam jak miałem na starym liczniku nie wiem co z tymi bezpiecznikami w moim VW przecież jak jest jakieś zwarcie powinno bezpiecznik wywalić a mi pali wszystko raz regulację jasności włącznika świateł teraz licznik a bezpieczniki całe i wszystkie o takim Amperarzu jak w instrukcji
PabloSBT napisał(a):wszystkie o takim Amperarzu jak w instrukcji
Najsłabszy bezpiecznik w skrzynce to 10 A.
Więc lecą obwody (w tym przypadku ścieżka) przez które popłynął duży prąd niepowodujący przepalenia bezpiecznika.
Taka ścieżka to nie wiem czy 1A wytrzyma.
na tym sprawnym liczniku wszystko świeci i jest ok działa jak należy a sam nie wiem jak się spaliła ta ścieżka włączyłem zapłon przekręciłem włącznik świateł i poszedł dymek z okolicy wtyczki stawiam na to że to z tej ścieżki może trzymałem licznik i nie chcący dotknąłem tych 2 blaszek od żarówek już sam nie wiem