Schemat podświetlania Climatronic.

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Schemat podświetlania Climatronic.

Postprzez KEFRZYSKI » 17 lut 2015, o 11:28

Witam. Potrzebny schemat podświetlania panela climatronic w Golfie 3 1997.rok. Dodam że nie świeci mi panel po wymianie żarówki w panelu :/ Lub jakieś info co mogło się przepalić w tym układzie i jak to sprawdzić.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Schemat podświetlania Climatronic.

 

Postprzez MiroGti » 22 lut 2015, o 08:06

Pewnie spaliłeś to co ja ,bo przy wymianie żarówek trzeba uważać żeby nóżki żarówki nie stykały się z aluminium na tyle panelu ,a tu masz co ci się spaliło przez to, na żółto zaznaczone ;-) Obrazek
Tam gdzie zaznaczone jest na żółto ma być przed tym bezpiecznikiem i za 12v ,jak jest przed(a niema za ) to wstaw cieniutki drucik zamiast tego i działa
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KEFRZYSKI » 22 lut 2015, o 11:59

O dzięki kolego za jakąś podpowiedz :) Pół roku już nie podświetla mi się panel. Na dniach muszę to sprawdzić miernikiem. Ktoś mi na innym forum napisał że są tam 5 czy 6V żaróweczki, rozumiem że muszą być 12V. OK jak coś będę pisać co dalej.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez MiroGti » 22 lut 2015, o 12:20

KEFRZYSKI napisał(a): rozumiem że muszą być 12V. OK jak coś będę pisać co dalej.

Dokładnie ,posprawdzaj jak co to pomogę ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KEFRZYSKI » 24 lut 2015, o 11:30

Kolego a ten na żółto to jest opornik ?? Jaka on ma wartość 120 ?? Bo chetnie go kupię i wymienie.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez MiroGti » 24 lut 2015, o 16:54

Tak to był 120 ja go zastąpiłem cieniutkim drucikiem on pełni rolę bezpiecznikia ,a sprawdzałeś tak jak ci mówiłem ? Masz przed nim 12v? Bo jak masz to jesteś w domu ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KEFRZYSKI » 24 lut 2015, o 18:13

Jutro idę do garażu. Ale przy okazji właśnie kupilem 2 oporniki 120 byly po 10.gr. Jutro sprawdzę ewentualnie przelutuję ten opornik i dam znac co dalej...

[ Dodano: 2015-02-25, 19:18 ]
Wymieniłem dzis ten opornik bo tamten nie ma rezystancji. Żarówki 12v nowe i dalej ciemno :/

[ Dodano: 2015-02-26, 11:06 ]
Ok działa i świeci :D faktycznie wąsy od żarówek stykały z tylu do blachy.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz


- - - wynajem autobusów kraków



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości