Schemat do pompki centralnego

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Schemat do pompki centralnego

Postprzez Thorsten » 26 paź 2014, o 15:23

Witam!
A więc... mam zdemontowaną pompkę centralnego zamka wraz z pneumatycznym zamkiem klapy bagażnika oraz wlewu paliwa. Chce wmontować ten zestaw do auta które centralnego zamka fabrycznie nie miało. Teraz prośba i pytanie do was czy ktoś może mi pomóc i podać jakiś schemat wyjścia pinów centralki? czy może ktoś już to robił? Co prawda nie mam ori siłowników każdych z drzwi ale do tego chce wykorzystać dostępne dziś uniwersalne siłowniki elektryczne. Ogarniam elektronikę jednak trochę dłubie w necie i nie mogę znaleźć tego schematu.

Z góry dziękuje :-D
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Schemat do pompki centralnego

 

Postprzez łukasz1983 » 26 paź 2014, o 16:09

Jasper, Masz opis wtyczki od pompki
Obrazek


Poprawione.
palio
Ostatnio edytowano 26 paź 2014, o 16:30 przez łukasz1983, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 26 paź 2014, o 16:27

łukasz1983,

możesz kolego wrzucić fotkę do innego hostingu bo nie pokazuje mi żadnej fotki.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 26 paź 2014, o 16:31

Jasper, powinno już działać bezproblemowo ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 26 paź 2014, o 16:35

W tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255470
Nie lepiej dokupić dwa siłowniki elektryczne, podpiać je równolegle do tych co masz w drzwiach?
Aha: w schemacie z tego linku jest o ile pamiętam błąd oznaczenia koloru któregoś z kabli przy pompce, albo stałego plusa albo plusa po zapłonie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Thorsten » 26 paź 2014, o 16:54

pablomed napisał(a):W tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255470
Nie lepiej dokupić dwa siłowniki elektryczne, podpiać je równolegle do tych co masz w drzwiach?
Aha: w schemacie z tego linku jest o ile pamiętam błąd oznaczenia koloru któregoś z kabli przy pompce, albo stałego plusa albo plusa po zapłonie.


sęk w tym kolego że ja na chwilę obecną dysponuje zestawem uniwersalnego centralnego zamka na 4 drzwi oraz jak wspomniałem oryginalną pompką wraz zamkiem pneumatycznym wlewu paliwa oraz klapy bagażnika. Prosiłem o schemat gdyż chciałem zamontować elektryczne siłowniki z uniwersalnego zestawu i podłączyć je pod centralkę pompy tak by całość zachowywała się jak fabryczny centralny zamek. Gdybym zamontował zestaw uniwersalny mógł bym zapomnieć o zamykaniu klapy oraz wlewu. Wiedziałem że funkcję centrali pełni pompka i wymaga jedynie dostarczenia sygnału otwarcia, zamknięcia oraz podłączenia siłowników drzwi i będzie działać.
Chodziło mi o opis pinów tak by wiedzieć na który pin mam dać zasilanie by centralka zareagowała tak jak by auto zostało zamknięte, dać sygnał na siłowniki elektryczne i pneumatycznie zamknąć wlew i bagażnik.

Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 26 paź 2014, o 16:56

Jasper napisał(a):Chodziło mi o opis pinów tak by wiedzieć na który pin mam dać zasilanie by centralka zareagowała tak jak by auto zostało zamknięte, dać sygnał na siłowniki elektryczne i pneumatycznie zamknąć wlew i bagażnik.
Masz wyżej rozpiskę pinów we wtyczce do pompki.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 26 paź 2014, o 17:04

łukasz1983 napisał(a):
Jasper napisał(a):Chodziło mi o opis pinów tak by wiedzieć na który pin mam dać zasilanie by centralka zareagowała tak jak by auto zostało zamknięte, dać sygnał na siłowniki elektryczne i pneumatycznie zamknąć wlew i bagażnik.
Masz wyżej rozpiskę pinów we wtyczce do pompki.


tak, kolego zauważyłem. Dzięki wielkie
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 26 paź 2014, o 17:05

Jasper, Spoko.Powodzenia z podłączeniem.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - Ocynkowane kołowroty stadionowe montowane przy stadionach piłkarskich.



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości