Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE
Witam od razu zacznę od tego, że nie znam się na samochodach. Kupiłem golfa III rok chodził bez zarzutów. Nagle z dnia na dzień przestały działać obrotomierz, później padły liczniki cały czas miga kontrolka od oleju, później padło radio padł licznik od temperatury i poziomu paliwa. Dziś wsiadłem próbowałem odpalić samochód. Pokazuje że zapala się świeca przekręcam kluczyk dalej żeby zapalić silnik...nie da się w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. więc pytanie do kogoś kto się zna albo może miał podobny problem bo zanim będę holował samochód do mechanika chcę się rozeznać o co chodzi, żeby ze mnie nie zdarli. SAMOCHÓD rok 1997 1,9 GTI , DIESEL. Pozdrawiam i proszę o pomoc
- sempisko
- Berbeć
Re: PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE
sempisko napisał(a):Witam od razu zacznę od tego, że nie znam się na samochodach. Kupiłem golfa III rok chodził bez zarzutów. Nagle z dnia na dzień przestały działać obrotomierz, później padły liczniki cały czas miga kontrolka od oleju, później padło radio padł licznik od temperatury i poziomu paliwa. Dziś wsiadłem próbowałem odpalić samochód. Pokazuje że zapala się świeca przekręcam kluczyk dalej żeby zapalić silnik...nie da się w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. więc pytanie do kogoś kto się zna albo może miał podobny problem bo zanim będę holował samochód do mechanika chcę się rozeznać o co chodzi, żeby ze mnie nie zdarli. SAMOCHÓD rok 1997 1,9 GTI , DIESEL. Pozdrawiam i proszę o pomoc
Alternator padł, rozładowałes akmulator
1. Pierwszy sygnał nie dzialajacy obrotek i kontrolka oleju - obroty bierze z alternatora wskazówka. Czujnik działa na zasadzie porównania obrotów silnika do ciśnienia na pompie - stracił się sygnał z obrotka i dlatego kontrolka oleju sie zaswieciła.
Alternator 100%, przerabiałem to u siebie

Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
-

pawelus6 - Gaduła
- Rocznik: 0
- Silnik: Dziala