Witam to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Zaznaczam też, że nie jestem domorosłym mechanikiem samochodowym i na wielu rzeczach się nie znam.
Przechodząc do problemu. Otóż otworzyłem ele. szyberdach po powrocie do domu wystąpił problem. Szyberdach nie da się złożyć, nie działa oświetlenie kabiny oraz centralny zamek w drzwiach (nie mam na pilota). Sprawdzałem bezpieczniki spalony właśnie odpowiedzialny za te funkcje. Dałem nowy po 2 sec świecenia się kabiny znów spalony, ponowiona próba, znów spalony bezpiecznik. Jaki może być powód tej sytuacji. Zaznaczam, że nie grzebałem w elektryce auta, a do tej pory n ie było żadnych problemów.
Z góry dzięki za pomoc:)
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
Gdzieś coś musi Ci robić stale zwarcie (mi kiedyś robiła pompka paliwa, ale to inny bezpiecznik) skoro miałeś otwarty szyber to może jakaś woda dostała się do środka? Zobacz co się dzieje w lampce podsufitki. Szyber możesz zamknąć manualnie kręcąc jakąś śrubką na imbusa (mogę kłamać).
-

Sekate - Badacz tematu
U mnie tak ręcznie zamknął się że aż otworzył.
Zwarcie gdzieś masz. Zobacz czy nie ma właśnie wody nigdzie może po deszczach gdzieś pozostawała.
Zwarcie gdzieś masz. Zobacz czy nie ma właśnie wody nigdzie może po deszczach gdzieś pozostawała.
moj-golf/moj-ukochany-golf-3-prosto-od-emiczki-t41103.html -Ma była miłość 

-

Emiczka - VIP
- Rocznik: 2003
- Silnik: 1.6 passat B5fl
- Paliwo: PB
- Nadwozie: kombi
Nie no szyberdach zamknąłem, aż taki ciemny nie jestem
Radzę sobie jakoś, drzwi otwieram od drugiej str. manualnie tzn. ręcznie podnosząc "skobelki". Qrde zwarcie zwarciem, to wiem ale woda by wyparowała auto stoi w suchym garażu. Dodam, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce auto pali na dotyk po zgaszeniu auta i ponownym przekręceniu stacyjki zeruje się godzina i wskazówka prędkościomierza powoli opada drgając. Chyba nie obejdzie się bez wizyty u elektryka