Problem z alternatorem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Problem z alternatorem

Postprzez dbdgonzo » 30 gru 2013, o 23:18

Witam.
W moim golfie 1.9d (1Y) pasek alternatora napinany jest sprężyną pod alternatorem .
Problem w tym , że gdy śruba jest poluzowana ( ta , która trzyma alternator ) to alternator wpada w wibracje i słychać to nawet w środku .
Gdy dokręcę zaś śrubę to słychać nieprzyjemny dźwięk dochodzący z okolic alternatora i widać , że pasek jest wyrabia , widać opiłki gumy i już widać na pasku wyrobienie .
Mam pytanie , jak powinno to być prawidłowo zamontowane ?
Śruba , która trzyma alternator ma być zakręcona , czy delikatnie poluzowana ?
Dodam , że łożyska w alternatorze słychać dość głośno , mogą one być przyczyną wibracji ?
Avatar użytkownika
dbdgonzo
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 19:01
Lokalizacja: DZG
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Problem z alternatorem

 

Postprzez pietrasiak2 » 31 gru 2013, o 11:43

dbdgonzo napisał(a):Śruba , która trzyma alternator ma być zakręcona , czy delikatnie poluzowana ?
Dodam , że łożyska w alternatorze słychać dość głośno , mogą one być przyczyną wibracji ?

Pierwsze wymień łożyska w altku i pasek
Po drugie u Ciebie naciąg paska nie jest samoczynny poprzez rolkę , tylko sprężynę.
Robi się to tak : Poluzowuję się obydwie śruby i siła sprężyny powinna naciągnąć pasek , po czym dokręca się oby dwie śruby.
Rwanie paska to efekt wibracji , zlikwidujesz to jedynie wymianą łożysk i paska.
:-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości