
I na tym cała instrukcja się kończy. Oczywiście angielski znam i rozumiem co pisze z tym że nie wiem jak to zastosować w golfie.
Moderator: Moderator

po pierwsze brakuje mi do tej instrukcji jeszcze rysunku bądź jakiegos opisu z konfiguracja tych przewodow bialy zolty itd. Ale damy rade
nie takie rzeczy sie rozkminialo
a jak znalezc plus ? Juz mowie
miernikiem
a jak nie masz ? To do zarowki 12V podepnij dwa przewody. Jeden podlacz do masy samochodu a drugi przykladaj do jednego z 6 przewodow od centralki i po nacisnieciu przycisku na pilocie patrz kiedy zaswieci sie zarowka. Kiedy przy nacisnieciu np zamykania na pilocie zaswieci na bialym przewodzie to chyba jasne gdzie jest co
. Na 99% masz parami czyli jeden kolor z paskiem i bez paska to sterowanie plusem, inna para to sterowanie minusem a trzecia para to np sterowanie plusem i minusem na przemiennie.
HarbingeR napisał(a):Pewnie jakbym wiedział który kabel od czego jest przy pompce to bym to wpiął ale tak to nici z tego.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości