
Moderator: Moderator

musisz to zrobić,inaczej sie nie dowiesz czy to czujnik czy cos innegopietrasiak2 napisał(a):Na twoim miejscu najpierw bym sprawdził ciśnienie w układzie manometrem
a dopiero potem wymieniał czujnik

pietrasiak2 napisał(a):pietrasiak2 napisał(a):niebieski to 0,025MPapietrasiak2 napisał(a):czarny 0,14MPa;
Olej został wymieniony wraz z filtrem oleju, patrzyłem na odmę, była czyściutka, więc długo się nie zastanawiając tak jak kolega pietrasiak mi napisał, że niebieski ( 0.24 , 0.26 bar ) czujnik powinien być bliżej paska rozrządu, i tak też zrobiłem, zamieniłem czarny czujnik na miejsce niebieskiego, a niebieski na miejsce czarnego. Po zamianie, przekręcam kluczyk, kontrolka mruga, czyli jest na odwrót w porównaniu do wcześniejszej kombinacji. Odpalam silnik, nic nie świeci, nic nie pika. I teraz mam pytanie, kupując czujnik nie było żadnego znaku firmy na nim, prócz pomiarów, a w silniku miałem oryginalne WV, czy ktoś się pomylił przy instalacji tych czujników , a jeżeli tak to czemu po tygodniu dopiero to wyszło? Czy to ja teraz sam siebie oszukuje? Ciśnienie mam, zrobiłem już prawie 200 km do wczoraj do wymiany oleju i filtru i silnik, nadal chodzi jak chodził. Nie wiem na razie jeździ dobrze. Czy ktoś miał podobną sytuację?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 39 gości