kody błyskowe VAG

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

kody błyskowe VAG

Postprzez prezesik » 29 paź 2010, o 17:38

Witajcie!

Jutro zabieram się za diagnostykę auta.

Proszę o informację jakiego typu lampkę podłączyć pod złącza K i L ?

Może to być zwykła dioda LED zasilana na 3V? Nie mam pojęcia jakie stamtąd napięcie będzie wychodzić. Sprawdzał już to ktoś?

foto:
Obrazek

wg instrukcji:
http://www.golf3.pl/topics28/kody-bledo ... b%B3yskowe
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

kody błyskowe VAG

 

Postprzez gregorek35 » 29 paź 2010, o 23:15

Dołączam się do tematu, nie wiedziałem, że w ten sposób można zczytać błędy, jak ktoś to robił niech napisze co i jak
Avatar użytkownika
gregorek35
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 maja 2009, o 00:30
Lokalizacja: Będzin

Postprzez pablomed » 30 paź 2010, o 09:05

prezesik25, wiem na ten temat tyle, że np w InfoTechu jest podane ze można zczytać kody błyskowe z niektórych silników w mk3, podane jest że w moim silniku 2E się da, ale próbowałem i lipa nic się nie da. Raczej więc i Tobie się nie uda i pozostaje ci kupno interfejsu , ale próbuj i napisz o efektach.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez prezesik » 30 paź 2010, o 20:08

Koledzy no i z tym diagnozowaniem wyszła "kupa z włosem". Włożyłem we wtyki K i L diodę LED 3V, potem żarówkę na 12v, nawet brzęczyk na 12V i nic...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Snejk18 » 30 paź 2010, o 20:35

prezesik25 napisał(a):Koledzy no i z tym diagnozowaniem wyszła "kupa z włosem". Włożyłem we wtyki K i L diodę LED 3V, potem żarówkę na 12v, nawet brzęczyk na 12V i nic...


Jak pierwszy raz przeczytałem twój post, to coś mi się tak trochę dziwne to wydawało, pierwszy raz słyszałem o kodach błyskowych w G3 :p
Podejrzewam, że bez VAG-a się nie obejdzie:p
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez prezesik » 30 paź 2010, o 21:32

Podejrzewam, że bez VAG-a się nie obejdzie:p
Nom :wstyd:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez jechalek » 7 lis 2010, o 16:37

witam
ma może ktoś taki interfejs do diagnozowania? przymierzam się kupić coś takiego ale nie wiem czy warto?
znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/polski-vag-2-5-p ... 59864.html
takim urządzeniem skasuje sobie np błąd poduszki pow czy abs??
jechalek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 11:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez marcinkoz2910 » 9 lis 2010, o 19:57

prezesik25 napisał(a):potem żarówkę na 12v, nawet brzęczyk na 12V i nic...
no to poleciałeś XD mogleś tak uszkodzić obwody w sterowniku !!


jeśli kogoś interesuje tego typu diagnostyka to polecam najpierw poczytać książkę "Elektrotechnika i elektronika w pojazdach samochodowych" tam jest opisane dlaczego nie wolno podłączać żarówki na 12V do złącz OBD oraz jaki interface diodowy należy stosować by zaczęło to migać i w jaki sposób się wywołuje kody błyskowe oraz jak je się odczytuje
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 5 gości