Klakson cały czas trąbi

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Klakson cały czas trąbi

Postprzez seba650 » 21 cze 2013, o 13:58

Witam.

Od pewnego czasu mój golf chorował na brak klaksonu. Więc dzisiaj postanowiłem się za to zabrać... Poprzednik zamontował sobie sportową kierownice, ja natomiast zamontowałem kierownice VW. O taką: http://img16.tablica.pl/images_tablicap ... leszno.jpg

Uprzednio zamontowany był klakson na przycisk, ja bym chciał tak jak było fabrycznie czyli w kierownicy. Niestety, po podłączeniu okazało się ze golf trąbi non stop. Po zdjęciu kierownicy też.
Jak się naciska klakson to słychać przekaźnik.

Rozumiem że w żółtoczarnym kablu ma być cały czas napięcie?


Namieszałem ale proszę o pomoc/wskazówki :hyhy:
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Klakson cały czas trąbi

 

Postprzez Kacper Zych » 21 cze 2013, o 19:05

Wygląda na to że miałeś klakston sterowany przerwą w napięciu (czyli cały czas na kablu był + a po wciśnięciu masa) mała rada odwróć sygnał na żółto czarnym kablu przekażnikiem lub kup kierownicę taką jaką miał wcześniej, najprawdopodobniej taką http://allegro.pl/vw-golf-iii-kierownic ... 69298.html ale daj foto wlepki z bagażnika lub książki serwisowej to się upewnie :-/ ,no i faktycznie ktoś mocno tam namieszał tylko ,że nie ty :mrgreen:
Kacper Zych
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 19 cze 2013, o 23:44
Lokalizacja: Prg

Postprzez seba650 » 21 cze 2013, o 22:49

Kacper Zych napisał(a):odwróć sygnał na żółto czarnym


Wytłumaczysz mi łopatologicznie jak ? ;-)

Kacper Zych napisał(a):no i faktycznie ktoś mocno tam namieszał tylko ,że nie ty


Ehh, czasami to tylko usiąść i popłakać ;-)
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Zico63 » 22 cze 2013, o 17:49

Kacper Zych napisał(a):Wygląda na to że miałeś klakston sterowany przerwą w napięciu (czyli cały czas na kablu był + a po wciśnięciu masa)

A niby jak inaczej ma być w Golfie? Może z taką uwagą, że sygnał ma zaczynać trąbić z włączeniem zapłonu.
Kacper Zych napisał(a):mała rada odwróć sygnał na żółto czarnym kablu przekażnikiem
???? :szok: :szok: :szok:
Niby na jaki?

Jedyna tu możliwość, że gość wcześniej chciał trąbić i bez kluczyka, niech mu będzie.
Zmartwieniem jest, że przewód brązowo-czarny z sygnału (sygnałów) nie może mieć stałego styku z masą a jedynie po wciśnięciu przycisku w kierownicy.
Brązowo-czarny idzie do pinu 8 wtyczki A1 i wychodzi pinem 1 wtyku H2 jako brązowo-niebieski do przycisku w kierownicy, to trzeba sprawdzić, doprowadzić do stanu fabrycznego i ewentualnie posprawdzać połączenia w kierownicy.

[b]OPIS TYŁU SKRZYNKI BEZP.:[/b]
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez seba650 » 23 cze 2013, o 00:32

U mnie własnie tak jest, że po przekręcaniu kluczyka gulf mi trąbi i ludzi wokół straszy a matula ze scierą gania po podwórku :mrgreen:

Własnie mnie ta masa zastanowiła... bo u mnie ona jest zrobiona na stałe :kwasny: Będę z tym walczył w poniedziałek :-P


EDIT.

Szgna hula, okazało się ze ktoś podpiął mase na stałe, a następnie kabel masowy który idzie od kierownicy spiął razem z regulacją świateł. Po podłączeniu wszytkiego tak jak być powinno, działa z kierownicy!

Można zamknąć :-)
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Zico63 » 23 cze 2013, o 17:06

To widzę, że Koledze to "nie dało żyć..." do poniedziałku.
Fajnie że działa, dzięki za uznanie (punkcika) i pozdrawiam, przesyłając wirtualne :zdrowko:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.


- - - babyluxury.pl/pl/c/LILI-GAUFRETTE/513



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości